Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarna till inkasso eller ej

Okej, ska jag betala vad jag kan till klarna eller låta det gå tlll inkasso. Har nu en skuld över 33 tusen och har möjlighet att betala in 10 000. Frågan är minskar skulden att betala varje månad då? För har inte råd att betala flera tusen i månaden till klarna. Givetvis beror det på vilket inkasso det hamnar hos. Så jag inte hamnar i samma ekorr hjul. Förlåt för dålig formulering hoppas ni förstår mig. Självfallet ska jag betala min skuld oavsett.

Jag har ca 16 000 kr hos Klarna och den här månaden är lägsta belopp att betala 948 kr. Beloppet minskar lite varje månad om man inte använder Klarna så skulden ökar så klart.

Om du har 33 t idag, betalar 10 000 kr så har du 23 t kvar, då kommer du hamna på ca 1500 kr/månaden lägsta, sen minskar det som sagt om du inte använder kreditdelen.

Om du har 33 t idag, betalar 10 000 kr så har du 23 t kvar, då kommer du hamna på ca 1500 kr/månaden lägsta, sen minskar det som sagt om du inte använder kreditdelen.
Okej lika bra att jag betalar in. Men har inte betalt på flera månader men skulden minskar ändå så pass? Menar med ränta osv

Okej lika bra att jag betalar in. Men har inte betalt på flera månader men skulden minskar ändå så pass? Menar med ränta osv
Vad står det på din senaste faktura du fått fr Klarna eller i appen?

Ok, nu kommer din skuld inte minska med exakt det du betalar in (jag räknade grovt för enkelhetens skull) så vill du veta exakt hur stor din skuld kommer vara efter att du betalat så ring Klarna och fråga men den kommer minska rejält efter en sån stor inbetalning.

Tack så my
Ok, nu kommer din skuld inte minska med exakt det du betalar in (jag räknade grovt för enkelhetens skull) så vill du veta exakt hur stor din skuld kommer vara efter att du betalat så ring Klarna och fråga men den kommer minska rejält efter en sån stor inbetalni
Ok, nu kommer din skuld inte minska med exakt det du betalar in (jag räknade grovt för enkelhetens skull) så vill du veta exakt hur stor din skuld kommer vara efter att du betalat så ring Klarna och fråga men den kommer minska rejält efter en sån stor inbetalning.
Tack så mycket jag får bita i sura äpplet för skulden måste bort

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp