Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna till inkasso

Jag har pratat med klarna som inte kunde ge svar på var min skuld skulle hamna hos för inkassobolag. Men kunde vara Lowell, Allektum eller mohdi. Någon som gjort såhär? Låtit det gå till inkasso och fått hyfsad avbetalningsplan? Help me

Jag har pratat med klarna som inte kunde ge svar på var min skuld skulle hamna hos för inkassobolag. Men kunde vara Lowell, Allektum eller mohdi. Någon som gjort såhär? Låtit det gå till inkasso och fått hyfsad avbetalningsplan? Help me
Finns en tråd om det, du får chansa, som det verkar en del aktörer som mohdi och Lowell verkar kunna gå med på ok avbett alektum säger många är "dåliga / hårda".

Sitter själv i valet och kvalet att chansa och släppa klarna.

Finns en tråd om det, du får chansa, som det verkar en del aktörer som mohdi och Lowell verkar kunna gå med på ok avbett alektum säger många är "dåliga / hårda".

Sitter själv i valet och kvalet att chansa och släppa klarna.
Ja jag pratade med allektum dom var tuffa men ja, Lowell var mer på min sida.. vet inte

Min hamnade hos Sileo Kapital och dom var kanon.
Frös räntan och sjysst avbetalningsplan.

Jag betalar också 2500!

Klarna använder flera inkassobolag och säljer dessutom stora mängder fordringar till olika aktörer...

Klarna använder flera inkassobolag och säljer dessutom stora mängder fordringar till olika aktörer...
Okej vad menas med det? Känner mig helt blåst i skallen. Men jag har iaf en skuld på 30. Den hamnar hos antingen modhi, stavning? Lowell eller allektum. Ringde Lowell de va väldigt trevliga. Allektum va ganska dryga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp