Det gör det, pmHej! Finns det något sätt att få över Klarna engångskort summa till konto / Neobank eller liknande.
Inget fysiskt kort
- Meddelanden
- 60
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 52
Jag skulle vilja veta om det finns en metod. tack
- Meddelanden
- 225
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Hittade en metod så man kan få Klarna till ett kort man kan använda / prepaid kort som funkar på alla butiker. Rekommenderar ej dock, men i nöd så funkar det. Skickar ett PM om du trots det vill vetaJag skulle vilja veta om det finns en metod. tack
- Meddelanden
- 420
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 167
Hej, vill du skick ett om till mig också?Hittade en metod så man kan få Klarna till ett kort man kan använda / prepaid kort som funkar på alla butiker. Rekommenderar ej dock, men i nöd så funkar det. Skickar ett PM om du trots det vill veta
- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
Hittade en metod så man kan få Klarna till ett kort man kan använda / prepaid kort som funkar på alla butiker. Rekommenderar ej dock, men i nöd så funkar det. Skickar ett PM om du trots det vill veta
PayGoo reload menar du antar jag.
- Meddelanden
- 225
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Hittade ingen sida som säljer , så icke. (Vad jag fattat de sälja de inte längre)PayGoo reload menar du antar jag.
- Meddelanden
- 1
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Kan jag få ett pm om det?Hittade en metod så man kan få Klarna till ett kort man kan använda / prepaid kort som funkar på alla butiker. Rekommenderar ej dock, men i nöd så funkar det. Skickar ett PM om du trots det vill veta
- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
Kan jag få ett pm om det?
Det finns ju ganska enkla sätt.
Köp ett presentkort - sälj det sen..
Du får i princip alltid utan problem 85-90% tillbaka.
Dyrt men nöden har ingen lag.
- Meddelanden
- 340
- Mottagna reaktioner
- 181
- Poäng
- 367
Jag rekommenderar inte att man gör så men av erfarenhet så brukar Apoteket sätta tillbaka pengarna på kort om man köper online med Walley och returnerar i butik. Kan säkert köpa nåt för 5-6000 kr
Hittade en metod så man kan få Klarna till ett kort man kan använda / prepaid kort som funkar på alla butiker. Rekommenderar ej dock, men i nöd så funkar det. Skickar ett PM om du trots det vill veta
Vill gärna veta medHittade en metod så man kan få Klarna till ett kort man kan använda / prepaid kort som funkar på alla butiker. Rekommenderar ej dock, men i nöd så funkar det. Skickar ett PM om du trots det vill veta
Är engångskortet inte klarna kortet.Är väl bara att köpa paysafe card med klarna kortet, eller funkar det inte?
Går det forfarande? Hur gör man det?Det gör det, pm
Finns det verkligen inga sätt längre att få ut pengar från klarna engångskort snabbt? Inte kreditkortet utan engångs kort. Vet de stängt möjligheten att köpa presentkort osv på många ställen. Coop kan man köpa presentkort online men de verkar inte längre ha paysafekort.
Skicka gärna ett dm om ni kommit på ett sätt. Hade hjälpt.
P.s går inte använda att sätta in på olika wallets längre heller.
Skicka gärna ett dm om ni kommit på ett sätt. Hade hjälpt.
P.s går inte använda att sätta in på olika wallets längre heller.
- Meddelanden
- 33
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 32
B2 impact tror jagVet någon om vilken inkasso bolag använder Klarna nu? Jag har 22000 som har gått vidare men vet inte vart och undrar om man går anmärkning också ?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.