• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Vart i appen hittar man kortet? Eller syns det enkelt om man har fått det? Har en som fått köpa på faktura nu via klarna....nekad tidigare. Tänkte om man blev erbjuden automatiskt då eller om man måste söka?
Man måste söka
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Vart söker man det? Hittar ingenstans i appen? Eller kommer det upp där när man kan söka det?[/ Tror inte du kan söka om du inte ser kortet. Logga in flera ggr om dan så kanske det är där till slut!
 

lica71

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
6 Februari 2013
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
14
Poäng
37
Blev fel användare i mitt svarsinlägg.
Som mest hade jag 9000.
Betalade fakturorna i tid varje månad. Drog på mig massa smålån för att kunna betala det där skitkortet...
 

Andersse

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
8 Februari 2016
Meddelanden
157
Mottagna reaktioner
75
Poäng
207
Klarna kortet är faktiskt bra har det till mina Ebay inköp i stort sett bara.smidigt att betala in allt på en gång heller dela upp beloppet på några månader.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Vart söker man det? Hittar ingenstans i appen? Eller kommer det upp där när man kan söka det?
Frågade själv det till deras kundtjänst och det är deras system som bestämmer. Det kommer upp om man kan ansöka. Fick avslag där innan min nya inkomst syntes och då visste jag inte att dem hade ett av kraven var minst 180.000 i deklarerad inkomst så nu kan jag inte ansöka om det. Personen på kundtjänsten sa att hålla koll i appen...
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 787
Mottagna reaktioner
1 563
Poäng
1 117
Jag har FDD profil (uppgraderad) på paygo reload. Ska och fylla på kortet idag, min fråga är om man kan fylla på det direkt i kassan med 10.000 med klarna eller måste man fylla på 2000 åt gången?

Kan man fylla på på alla pressbyrån/seven eleven i stockholm eller är det bara några butiker? Tips på vilka isåfall? Vill ha svar idag innan vi slutar jobbet 16.00 raderar inlägget sen.

Tack på förhand
 

lica71

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
6 Februari 2013
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
14
Poäng
37
Älskar klarnas kundtjänst. De gillar att koppla runt en så man måste dra samma story tre fyra gånger. Jag vill bara kunna använda mitt kort. Har ingen skuld på det och fattar inte varför det är spärrat för köp. Fick svar nu efter en halvtimmes väntan, spärren måste tas bort av en annan avdelning, det tar två eller tre veckor.....att trycka på en jävla knapp i datasystemet.... give me a break...
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp