• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Fairlooooo

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
8 Oktober 2021
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
7
Poäng
27
Gå in på Billender, välj betala en faktura (här har du en faktura till något kreditkort), som betalmetod tar du kort (där du använder ditt klarna kort).

när räkningen sen betalats har ditt klarna kort belastats med transaktionen och på ditt kreditkort har du pengarn, klara att ta ut.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Vet att detta har varit uppe i trådar förut. Men finns det någon som vet sätt att få ut pengar genom klarnakortet?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Vissa virtuella föremål går att köpa och sedan sälja och ta ut till bankkonto.. Krävs dock att man har lite koll på vad man gör samt att det blir 5% avgift och eventuell förlust om man quick-säljer det virtuella föremålet.

Köpet görs isåfall med Klarnakortet och kan sedan omvandlas till delbetalning. Mitt exempel handlar om såkallade CS:GO Skins och jag rekommenderar ingen som inte har faktiskt koll på den marknaden att göra det dock.
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Vissa virtuella föremål går att köpa och sedan sälja och ta ut till bankkonto.. Krävs dock att man har lite koll på vad man gör samt att det blir 5% avgift och eventuell förlust om man quick-säljer det virtuella föremålet.

Köpet görs isåfall med Klarnakortet och kan sedan omvandlas till delbetalning. Mitt exempel handlar om såkallade CS:GO Skins och jag rekommenderar ingen som inte har faktiskt koll på den marknaden att göra det dock.
Okej tack. Har ingen koll där. Inget annat sätt?
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 673
Mottagna reaktioner
837
Poäng
747
Vet att detta har varit uppe i trådar förut. Men finns det någon som vet sätt att få ut pengar genom klarnakortet?
Handla på Ikea och lämna tillbaka varorna. Ikea är en av de få butiker jag känner till där man kan handla med ett kort och få tillbaka pengarna på ett annat.
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Handla på Ikea och lämna tillbaka varorna. Ikea är en av de få butiker jag känner till där man kan handla med ett kort och få tillbaka pengarna på ett annat.
Okej, ja det kan man ju göra. Men är alla sätt som tidigare fungerade blockerade?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp