• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 846
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Ah du menar så. Superbra ju i varje fall. Hade du testat det? Tar det lång tid innan man ser pengarna på kontot, står 2-3 arbetsdagar.

Nej, inte testat, inger behov av vare sig 100+k på kontot eller en månadskostnad på 10-12k heller:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
R

Räntetorsken

Gäst
Poäng: 0
Hur jävla hög ränta är det på klarna? Höjs den varje varje jävla dag eller i fredags var min skuld på 24950kr nu är den uppe i 25136kr detta är helt jävla absurt är det ens lagligt?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hur jävla hög ränta är det på klarna? Höjs den varje varje jävla dag eller i fredags var min skuld på 24950kr nu är den uppe i 25136kr detta är helt jävla absurt är det ens lagligt?
Klarna konto? 29 % ungefär
Du kanske fick din faktura nyss? Då kan du se hur mycket ränta det är...
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Testade för nöjes skulle att delbetala ett tidigare köp på ca 2000 kr i fredags. Igår hade Klarna återfört pengarna till mitt konto. Jävligt dyr avbetalning dock så inget jag rekommenderar att man egentligen använder om det inte krisar...

Ah du menar så. Superbra ju i varje fall. Hade du testat det? Tar det lång tid innan man ser pengarna på kontot, står 2-3 arbetsdagar.
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
867
Testade för nöjes skulle att delbetala ett tidigare köp på ca 2000 kr i fredags. Igår hade Klarna återfört pengarna till mitt konto. Jävligt dyr avbetalning dock så inget jag rekommenderar att man egentligen använder om det inte krisar...

Dyr avbetalning, men räntar var 11,99 % för mig och i ärlighetens namn så har man råd är väl de bättre än att man går runt o pröjsar för ett lån i flera år?
 

Insynen

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
28 Februari 2019
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
17
Poäng
51
Dyr avbetalning, men räntar var 11,99 % för mig och i ärlighetens namn så har man råd är väl de bättre än att man går runt o pröjsar för ett lån i flera år?
Hade du en aktiv kredit/skuld hos klarna när du sökte om att få utbetalt pengar till kontot och delbetala?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Klarna fortsätter att överraska...har ett uppskattat betalutrymme på ca 10 lax men kunde idag inte göra ett köp för 129 kr via delbetalning. Alltså va fan haha!

För övrigt ligger Klarna på tredje plats över mest anmälningar till konsumentverket...not surprised.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp