Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Aha. Ja jag hoppas det alltså. Vågar fan inte handla något. Haha
Haha i butik vore det jävlogt nervöst. :D Däremot kan du ju testa köpa nåt via nätet. Jag fick till svar att de endast tar en micro-uc om dom ens tar en upplysning. På mig har dom inte tagit nån. :)

Ni som har klarnakorter, kan ni fortfarande använda faktura 14 dagar vid köp på nätet utan kort?

Ja det kan jag utan problem kan även omvandla fakturan till delbetalning och flytta fram förfallodag

Undrar varför jag inte längre ens får valet. Jag får välja månadsfaktura eller konto

Min kom helt plötsligt för nå dagar sen efter att ha lyst men sin frånvaro i omkring en vecka. Så håll ut så kommer det förhoppningsvis i dagarna. :)
Hade du väldigt begränsat som utrymme? Då finns inte knappen tydligen. Man är alltså fucked om man försöker handla med väldigt begränsat haha

Jag har inte vågat logga in på appen ens :D
Gör det där runt löning så jag inte tuppar av.

Hade du väldigt begränsat som utrymme? Då finns inte knappen tydligen. Man är alltså fucked om man försöker handla med väldigt begränsat haha
Jag hade det innan, men efter att ha betalt min förra månadsfaktura fick jag ”stort köputrymme” igen (ca 20k). 😕 Har du fortfarande begränsat?

Jag hade det innan, men efter att ha betalt min förra månadsfaktura fick jag ”stort köputrymme” igen (ca 20k). 😕 Har du fortfarande begränsat?
Betalade du in 20 k? Eller bara månads fakturan? :) jag pendlar mellan begränsat o väldigt begränsat hehe

Betalade du in 20 k? Eller bara månads fakturan? :) jag pendlar mellan begränsat o väldigt begränsat hehe
Betalade in min månadsfaktura på andra köp från månaden innan som va på typ 2700 kr (klarna-konto). :)
Hmm.. jag undrar vad dom baserar gränserna på?

Betalade in min månadsfaktura på andra köp från månaden innan som va på typ 2700 kr (klarna-konto). :)
Hmm.. jag undrar vad dom baserar gränserna på?
Får jag fråga hur mycket du har utnyttjat? :) jag undrar med, idag hade dem helt random tagit en upplysning 😵

Får jag fråga hur mycket du har utnyttjat? :) jag undrar med, idag hade dem helt random tagit en upplysning 😵
Jag har inte en aning vad min faktura kommer landa på heller, har lite ont i magen över det. 😱 Den fakturan jag betalade var från innan kortet liksom. :)

Men oj! Full uc?? Eller micro?

Men alltså jag har ju en faktura på antingen 9.000 eller 18.000 ska betalas men INGENSTANS i appen står den?
Se här:

Bilagor

• KONTO.webp
    KONTO.webp
    17.3 KB · Visningar: 303
Äntligen fått det där jäkla kortet , dock inte fysiskt ännu.. hur gjorde man med paypal , entropay m.m??

Samma här! Äntligen haha!
Intressant är dock att när jag för någon vecka sen kollade mitt köputrymme var det runt 100.000 kr. Nu är det nere på 40.000 kr. Någon som vet vad detta beror på?

Äntligen fått det där jäkla kortet , dock inte fysiskt ännu.. hur gjorde man med paypal , entropay m.m??

Samma här! Äntligen haha!
Intressant är dock att när jag för någon vecka sen kollade mitt köputrymme var det runt 100.000 kr. Nu är det nere på 40.000 kr. Någon som vet vad detta beror på?
De har sänkt mitt från 60000 till 20000. Blev väl tyvärr så att det drog öronen åt sig på alla som gjorde stora uttag. Men jag använder mitt som jag alltid gjort. När behöver köpa medicin mm.

Jag orkar inte leta ett par hundra sidor .. orkar nån förklara lite snabbt det där med paypal?? Entropay verkar inte funka

Alltså med risk för att bli idiotförklarad men om jag vill delbetala mina köpa med kortet, vilket alternativ väljer jag?

- ”Betala direkt eller betala senare”
- ”Månadsfaktura”

Vet nån om payson,entro,paypal m.m funkar för huvudtaget längre ? 5000 till glase funka i alla fall

Vet nån om payson,entro,paypal m.m funkar för huvudtaget längre ? 5000 till glase funka i alla fall
Paypal testa jag förra veckan o det gick men bara med en liten summa. Hade däremot klabb när jag skulle ta ut det till bankkonto. Tog ett par dar o ett mejl till paypal sen gick det få över dom

Detta jävla Klarna....
Man blir så trött.

Mitt köputrymme har också minskat kraftigt. Hade 40k förut, nu är det 20k verkar det som. Bara gjort småköp med kortet...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp