- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
hur kan det var så olika?Handlat via kredit hos Qliro i flera år - syns inte på min UC.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
hur kan det var så olika?Handlat via kredit hos Qliro i flera år - syns inte på min UC.

Hur går det för dig Terry? Påväg åt rätt håll låter det som?Då har klarna skickat ut sin månadsfaktura. Skönt man snart halverat skitet.
Men stör mig så mycket att man inte kan se sin skuld/fakturor mm i apphelvetet.
Ja med Klarna är jag ju det. Samlingslånen ska jag ge mig på om några veckor. Måste hålla mig flytande tills dess.
Exempelvis denna månaden:
På kontot 40.000
Lön in : 44.000
Sambon : 10.000
Detta har jag alltså 25:e februari.
Jag måste betala :
Privat skuld 150.000
Räkningar : 40.000
190.000 alltså. Jag kommer ha 100.000 ca...
Så åter igen fattas 90K.... Så jävla störigt. Därav är det jakt igen som gäller.
Snart är det över - skönt nog.
Hoppas du får det lugnare i nästa liv!

Jag har 48 k på deras vanliga konto faktura betala 1900 kr varje månad.Det som är märkligt är att man ens är (någorlunda) vid sina sinnes fulla bruk
Ni som har mindre belopp på Klarna - vad har ni för månadskostan?
Det som är märkligt är att man ens är (någorlunda) vid sina sinnes fulla bruk
5% är väll rätt standard hos dom?Det som är märkligt är att man ens är (någorlunda) vid sina sinnes fulla bruk
Min är återbetald. Använder inte kortet alls längre. Konto ibland men betalar in direkt när lönen kommer. Väldigt skönt att ha nåt under kontroll!!
Vilka summor kan man komma upp i innan Klarna tar en UC?
Min UC togs på 190.000
Då spärrades jag samtidigt.
Hade du skött betalningarna då?
Fy fan vad ruttet... och nu skändar de kultfiguren Snoop Doggy Dogg med i sin dyra TV-reklam!Japp. Finns flera andra i tråden som också gjort så men åkt på en UC och Klarnas säkerhetsstjänst säger också att UC tas mer än ofta på diverse kunder som använder deras kort, finns ett par sidor bak i tråden.

Klarnakortet -> Skrill -> Bankkonto, men jag vet inte om det är möjligt längre..Det funkade för mig för ett halvår sedan. Du måste dessutom tidigare gjort kreditkorts insättningar till Skrill samt bankuttag för att det inte ska stoppas, tror jag. De mailade mig och ville att jag skulle förklara varför jag gjort insättningar sedan uttag direkt (misstanke om penningtvätt). Kommer inte ihåg vad jag svarade men de godtog det iallafall. Kanske för att jag haft Skrill i 10 år och är en trusted customerFinns det idag någon chans att få över pengarna till eget konto? Isf hur?

Kan man på något sätt betala räkningar med kortet?
Kan man på något sätt betala räkningar med kortet?
Ja det kan du. Gå till närmsta butik som säljer paygo kort och sen kan du fylla på det på nätet.Finns det idag någon chans att få över pengarna till eget konto? Isf hur?
Hej! Undrar bara hur många paygoo kort man kan ha samtidigt?
Vet någon om man kan handla för ex 150 på Ica och ta ut 500 kontant, som med ett vanligt kort?
I klarna appenNågon som vet om man kan hitta hela sitt kortnummer online? Samt CVC?