Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Någon som vet om det finns liknande kort/ kontokrediter som går att göra på samma sätt?

Försöker trycka på skaffa klarnakortet men länken funkar inte, är inne i appen :(

Samma här fast på hemsidan, är som en stum knapp.

Låg efter förra månaden men petade in 3500 i mitten på mars och har en skuld på 9000 på klarna kontot, innan jag betalade stod det ”mycket stark kredit” eller ngt nu står det svag hmmm

Försöker trycka på skaffa klarnakortet men länken funkar inte, är inne i appen :(

Jag fick svar av kundtjänst att knappen syns samt är klickbar först när kortet går att söka.
För någon som läst interaktionsdesign är ju det hemskt med en tydlig knapp som inte leder till ett meddelande men ”okej”.

Låg efter förra månaden men petade in 3500 i mitten på mars och har en skuld på 9000 på klarna kontot, innan jag betalade stod det ”mycket stark kredit” eller ngt nu står det svag hmmm

Hmmm... var står det? Jag har betalat ner min till 36500 kronor från 42000 innan jul.

Måste leta till mkt frågor
Jag fick svar av kundtjänst att knappen syns samt är klickbar först när kortet går att söka.
För någon som läst interaktionsdesign är ju det hemskt med en tydlig knapp som inte leder till ett meddelande men ”okej”.

Hej! Jag har varit överallt och försökt köpa paygoo reloded men alla har bara gift, nån så att dem inte finns längre?

Alltså märkliga klarna,
Haft ”låg köp utrymme” antagligen för jag missat en betalning,

Hade skuld på 11000 men så brtalade jag in 3500 kr men 14 dagar för sent, minskade mkn skuld med 1/3, Sedan dess har jag haft låg, man kan ju tycka att den borde höjjs automatik?

Testade att göra rtt ”test” köp på 10 000 och det gick igenom och mitt köp utrymme ändrade till mkt stort nu.
Så nu borde jag kunna skaffa kortet, ska testa

När jag klicka på skaffa kortet så blev det sidan kan ej visas,
Lyckades dock enkelt göra ett engångskort på hemköp på 5000kr , fattar inte riktigt är det bara på nätet jag kan handla?

Skulle verkligen få loss 10 000 kr via klarna, går det på nåt sätt?
Eller så handlar man en massa mat på hemköp via engpngskortet och anvönder matpengarna ist

Senast ändrad:
Enligt Paygoo:s hemsida kan befintligt kort fyllas på online via deras hemsida. Det var annat för en tid sedan när man sprang fram och tillbaka till Pressbyrån och fyllde på :D

Absolut, det kostar att fylla på men det finns väl inga andra alternativ till att få ut cash ifrån kortet...

Kan man fylla på det online med Klarna kortet nu?
Att annars använda svindyra Paygoo är ju helt meningslöst

Enligt Paygoo:s hemsida kan befintligt kort fyllas på online via deras hemsida. Det var annat för en tid sedan när man sprang fram och tillbaka till Pressbyrån och fyllde på :D

Absolut, det kostar att fylla på men det finns väl inga andra alternativ till att få ut cash ifrån kortet...

Kan man göra sånt engångskort eller behlvs klarnakortet?

Sitter med ett engångskort på hemköp nu som funkar i 24h, 5000kr finns det ngt bra sätt stt få ut det i likvider?

Köp Paygoo reload kort hos en återförsäljare, ex Pressbyrån. Registrera kortet via BankID på Paygoo:s hemsida. Fyll på kortet genom att använda Klarna-kortet. Ta ut kontanter i bankomat med Paygoo-kortet och använd insättningsautomat för att få in cashen på ditt eget konto.

Kan man göra sånt engångskort och fylla på paygoo eller krövs det riktiga klarnakortet?
Vilken affär på nätet fyller man på i?

Jo ja menar fyller man på ett Paygoo kort med ens eget kontokort som inte är spärrat nånstans är man nog puckad om man inte har ett specifikt skäl till att tvingas använda Paygoo kortet.
Tillåter Klarna ett köpet online då Paygoo kortet skall fyllas på och skulle gärna ha en länk till påfyllnings sidan. Tvivlar starkt på det ena och det andra..

Jo ja menar fyller man på ett Paygoo kort med ens eget kontokort som inte är spärrat nånstans är man nog puckad om man inte har ett specifikt skäl till att tvingas använda Paygoo kortet.
Tillåter Klarna ett köpet online då Paygoo kortet skall fyllas på och skulle gärna ha en länk till påfyllnings sidan. Tvivlar starkt på det ena och det andra..
Köp Paygoo reload kort hos en återförsäljare, ex Pressbyrån. Registrera kortet via BankID på Paygoo:s hemsida. Fyll på kortet genom att använda Klarna-kortet. Ta ut kontanter i bankomat med Paygoo-kortet och använd insättningsautomat för att få in cashen på ditt eget konto.

Då behöver jag vänta på att få kortet då,
Man borde kunna få kortet och lägga in o apple pay och kunna handla direkt på nätet :)

Jag har själv inte prövat att fylla på Paygoo kortet online men enligt andra skribenter i denna tråd ska det fungera. Annars är det bara att traska till närmsta Pressbyrå och fylla på Paygoo kortet genom att betala med Klarna kortet.

Länk? Paygoo.se...;)

Ok, ska forska lite själv sen men har inget utrymme alls pp Klarna efter jag återbetalt allt, dom vill jag ska ringa nån handläggare där innan dom ev ger mej npt utrymme igen. Säkert nåt jäkla psykologsamtal el att jag ska lova att inte handla hos Pressbyrån och göra cashöverföringar med Paypal igen..

Idag fick jag ett mejl om att skaffa klarnakortet så jag trodde det äntligen var dags men sidan bara laddade. Pratade med kundtjänst som sa att kortet inte går att beställa för att det görs i liten upplaga och är slut just nu men jag har försökt få det sedan i somras och det känns som personligt mot mig när andra får kortet och inte jag, då är det inte "slut".

Nu kunde min man beställa klarnakortet utan problem fast kundtjänst sa till mig att det var helt slut. Han har mycket mer lån än mig, orättvist.

Klarna refererar till creditsafe när jag konfronterade att någon med sämre ekonomi än mig får kortet utan omsvep och jag inte får det. Jaja skitsamma.

Nu fick jag mail om att skaffa klarna kortet, men länken i appen funkar inte :(

Har klarna kortet, när jag beställde så var det slut kort i en viss färg :) fick ta ett rosa

Jag testar igen. Snälla vet nån hur man kan ta ut pengar eller betala räkningar med klarna kortet?? Sitter i skiten, alla tips osv uppskattas mycket.

Har klarna kortet, när jag beställde så var det slut kort i en viss färg :) fick ta ett rosa

:D Måste vara en syn för gudarna när Du, ståtliga man, visar upp Ditt rosa Klarna kort i kassan hos den snygga kassörskan 😛

Jag kan skapa sånt engångs klarna på 25 000
Finns det nåt sätt att få ut dom i pengar!
Vill inte ha 25 000 men 5000kr vore. Perfekt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp