Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Så kanske det heter? Kommer inte med i listan över förfrågningar iaf.

Jag var in på kivra och dubbelkollade och det är UC klarna tagit på mig när de kollat. Vilket varit typ en gång per år och nåt slumpvis köp nån gång ibland.

Nej, fakturor som inte haft med klarna att göra, tex fakturan för bensinkortet, faktura för en hantverkare på nästan 45k får jag dela om jag vill, en vanlig faktura som jag betalade med Internetbanken för ett par månader sedan

Hur funkar det lasseman, hur gör man? Är det när man klickar på klarnakortet och sedan betalmetod "upp till vilket belopp vill du betala direkt?"

Hur funkar det lasseman, hur gör man? Är det när man klickar på klarnakortet och sedan betalmetod "upp till vilket belopp vill du betala direkt?"

Skrev utförlig beskrivning innan

Klarna tog Creditsafe på mig häromdagen (alltid varit Creditsafe för mig)

Nej, fakturor som inte haft med klarna att göra, tex fakturan för bensinkortet, faktura för en hantverkare på nästan 45k får jag dela om jag vill, en vanlig faktura som jag betalade med Internetbanken för ett par månader sedan

Fast jag förstår fortfarande inte vart du gör det. Jag har skaffat klarna och de tog en creditsafe på mig och har stort kreditutrymme står det.

Vart går du in?

Fast jag förstår fortfarande inte vart du gör det. Jag har skaffat klarna och de tog en creditsafe på mig och har stort kreditutrymme står det.

Vart går du in?
I appen finns fliken Ekonomi -> Saldon (syns högt upp) och då står det rubriken ”Få bättre överblick över din ekonomi - med hjälp av Klarna” och tryck Anslut
Sen vet jag inte mer. Har inte provat än

I appen finns fliken Ekonomi -> Saldon (syns högt upp) och då står det rubriken ”Få bättre överblick över din ekonomi - med hjälp av Klarna” och tryck Anslut
Sen vet jag inte mer. Har inte provat än

Så var det nog, tror jag hittade samma under en annan flik.

Så långt har jag kommit och anslutit men för att få pengar till kontot liksom. Vart skriver du vilka fakturor de rör o så?

Ekonomi - översikt, scrollar ner till "stora köp" så har jag ett gäng där det är en tårtbit och står "få tillbaka pengarna - delbetala i stället"

Ekonomi - översikt, scrollar ner till "stora köp" så har jag ett gäng där det är en tårtbit och står "få tillbaka pengarna - delbetala i stället"

Tack! Så himla bra, får ut 10 000 kr ungefär till bankkontot och kan delbetala det på 12 månader.

Älskar dig Lasseman du är fan bäst! Alltså det här räddar mig.

Jag skulle få delbetala långt över 100000. Ganska ointresserad av att betala 10-12k i månaden ett år framöver

Hur vet du det? Jag får också delbetala skitmycket verkar det som.

Jag har ett gäng olika att välja på, summan är en bra bit över 100k, summerar jag vad som ska betalas på dessa ska bli 10-12 i månaden

Jag har ett gäng olika att välja på, summan är en bra bit över 100k, summerar jag vad som ska betalas på dessa ska bli 10-12 i månaden

Ah du menar så. Superbra ju i varje fall. Hade du testat det? Tar det lång tid innan man ser pengarna på kontot, står 2-3 arbetsdagar.

Ah du menar så. Superbra ju i varje fall. Hade du testat det? Tar det lång tid innan man ser pengarna på kontot, står 2-3 arbetsdagar.

Nej, inte testat, inger behov av vare sig 100+k på kontot eller en månadskostnad på 10-12k heller:)

Hur jävla hög ränta är det på klarna? Höjs den varje varje jävla dag eller i fredags var min skuld på 24950kr nu är den uppe i 25136kr detta är helt jävla absurt är det ens lagligt?

Hur jävla hög ränta är det på klarna? Höjs den varje varje jävla dag eller i fredags var min skuld på 24950kr nu är den uppe i 25136kr detta är helt jävla absurt är det ens lagligt?
Klarna konto? 29 % ungefär
Du kanske fick din faktura nyss? Då kan du se hur mycket ränta det är...

Testade för nöjes skulle att delbetala ett tidigare köp på ca 2000 kr i fredags. Igår hade Klarna återfört pengarna till mitt konto. Jävligt dyr avbetalning dock så inget jag rekommenderar att man egentligen använder om det inte krisar...

Testade för nöjes skulle att delbetala ett tidigare köp på ca 2000 kr i fredags. Igår hade Klarna återfört pengarna till mitt konto. Jävligt dyr avbetalning dock så inget jag rekommenderar att man egentligen använder om det inte krisar...

Dyr avbetalning, men räntar var 11,99 % för mig och i ärlighetens namn så har man råd är väl de bättre än att man går runt o pröjsar för ett lån i flera år?

Dyr avbetalning, men räntar var 11,99 % för mig och i ärlighetens namn så har man råd är väl de bättre än att man går runt o pröjsar för ett lån i flera år?
Hade du en aktiv kredit/skuld hos klarna när du sökte om att få utbetalt pengar till kontot och delbetala?

Klarna fortsätter att överraska...har ett uppskattat betalutrymme på ca 10 lax men kunde idag inte göra ett köp för 129 kr via delbetalning. Alltså va fan haha!

För övrigt ligger Klarna på tredje plats över mest anmälningar till konsumentverket...not surprised.

Begreppet är en förkortning för 'Know Your Customer' och syftar till själva processen att lära känna sina kunder för att kunna motverka kriminella aktiviteter som penningtvätt och finansiering av terrorism

Dem undrar om transaktioner till paygoo, årslön, syfte mm.
Blockerad tills man svarar.
Så alla som använt klarna för att betala krediter via paygoo kommer få detta brevet.

Är det någon mer som har fått hem brev från klarna ? Angående kyc? Något som varit i kontakt med klarna angående detta?

Är det någon mer som har fått hem brev från klarna ? Angående kyc? Något som varit i kontakt med klarna angående detta?

Jag har inte fått något, köpt PayGoo för 150.000

Är det fel att använda klarna genom paygoo för att betala krediter? Alltså att ta ut kontanter och sätta in för att betala lån.

Jag menar ur klarnas vinkel då.

Är det fel att använda klarna genom paygoo för att betala krediter? Alltså att ta ut kontanter och sätta in för att betala lån.

Jag menar ur klarnas vinkel då.

Japp, det är inte ok enl dom..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp