Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Ja. Det enda som går att registrera är mitt vanliga konto hos LF. Kan man ansluta till Klarna konto på nåt sätt?
Minns inte exakt processen, men kan vara att man ska ansluta bankkonto först så dyker klarna upp därefter

733153AA-8E0A-493B-9F51-FB86C26FE75D.webp

detta kanske hjälper

Klarna finns inte med i min app. Måste ju vara nåt fel eftersom det står att man ska kunna lägga till Klarna. Men jag har ju ingen funktion för betalningar heller.
Vad kommer upp när du trycker på överför pengar ? Klarna kom upp direkt för mig

Klarna finns inte med i min app. Måste ju vara nåt fel eftersom det står att man ska kunna lägga till Klarna. Men jag har ju ingen funktion för betalningar heller.
Skumt. Hur långt har du kommit? Är du registrerad?

Är du inne på rätt app? Kan du visa hur det ser ut för dig?
Ja det är rätt app. Fick in pengar där i mars förra året. Men efter det så finns inte längre någon funktion att lägga till pengar. Ska kontakta dem och fråga. Försökte avsluta mitt konto nu så jag kan börja om med en ny registrering men det går inte ens att avsluta mitt konto.... Skumt detta

Hur har det gått för er som betala in klarna med fairlos hjälp . Ökade eran gräns på klarna ?

Nån som vet hur lång tid det tar att få pengarna utbetalda från Steven till sitt bankkonto? Swedbank

När jag lägger till från appen går det inte att dela upp utan endast betala från kontot. Sen via klarna appen står det att det går att lägga till och dela upp, men när man valt tid att dela upp på så går den ner till startsidan av mobilen och det är nollställ.

Såg nu att om jag inte hade pengar på kontot så skickas en faktura till min mail. Vi får väl se hur det blir, antingen en faktura att betala direkt (som den valde av automatik när jag köpte) eller dela upp. Hade varit intressant att veta, är det betala direkt får jag helt enkelt bara betala av med pengarna som kommer ut till kontot 😛

Ser nu på klarna att dessa ”uttag” är schemalagda för betalning

Det uttag jag gjorde igår vid 22 är inne på kontot redan.

Mina är också inne, uttag vid 14-15 igår. Har SEB

Hej!

Är det ok med Klarna så de inte spärrar ens konto? Och får ni dela upp uttagen hos klarna?
Jag kunde inte dela upp betalningen, efter att beloppet har satts in på steven så står summan under schemalagda betalningar på klarna. Verkar som att det är ok då Steven marknadsför klarna som samarbetspartner

Kunde inte dela upp direkt. Får en faktura sen på det, men för min del är det okej. Får se om det går att dela upp sen, meddelar.

Vad är Steven för något, typ som nåtplånbokl ?
Man kan dela sina utgifter vänner imellan ,,,,säg att din kompis lagt ut pengar för dig så kan du betaöa tillbax genom att överföra till honom/henne med hjälp av ditt klarna ,,,eller överföra till dig själv

Man kan dela sina utgifter vänner imellan ,,,,säg att din kompis lagt ut pengar för dig så kan du betaöa tillbax genom att överföra till honom/henne med hjälp av ditt klarna ,,,eller överföra till dig själv
Vad är insättningsgränsen. ? Är det något klarna bestämmer.

Under förra året satte jag in 35tkr ca utspritt på året ,,,,det handlar nog enbart om hur dina gränser ser ut genom klarna ! Vilket utrymme du har där
Är inte mycket idé med den tjänsten. Tar ut pengar från klarna till Steven som sätts in på kontot. Men samtidigt drar klarna pengarna från kontot direkt.
Hade varit idé om det gick att dela upp summan. Men nu lärde jag mig det

Är inte mycket idé med den tjänsten. Tar ut pengar från klarna till Steven som sätts in på kontot. Men samtidigt drar klarna pengarna från kontot direkt.
Hade varit idé om det gick att dela upp summan. Men nu lärde jag mig det
Jag har alla mina köp överföringar från klarna till steven förra året på delbetala !
Fanns o välja för mig iaf

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp