Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Idag fick jag fakturan från mitt delbetalningskonto på posten. Jag har alltid endast fått via Mail och i appen . Någon mer som fått via post och som vet varför ?
Har du missat någon betalning? Jag fick det när jag hade missat månadens delbetalning

Idag fick jag fakturan från mitt delbetalningskonto på posten. Jag har alltid endast fått via Mail och i appen . Någon mer som fått via post och som vet varför ?
Jag har fått i brevlådan de gånger jag varit lite sen och de lagt på 60 kr i påminnelse.

Är det någon som vet hur man får ut pengar till bankkontot via klarna-kortet?

Paygoo kort funkar väl fortfarande att köpa och fylla på för att sedan ta ut i Cash.

Okej, antar att det bara är Paygoo Reload som funkar? fyller man på Paygoo med Klarna-kortet med då?
Jag har bara erfarenhet av just Reload. Du köper kortet med en valfri summa (jag tror 2000 kr är max, innan du reggar kortet med BankID), hos ex Pressbyrån och betalar med Klarnakortet.

Klarna kundtjänst är så värdelösa så att jag inte har ord. Jag måste först förklara för dom hur deras system funkar för att de ska förstå min fråga.

Dom brukar ifrågasätta mig när jag vill ha ut OCR innan den 15:e för jag vill få upp köputrymmet istället för vänta på att dom ska skapa fakturan.
Borde vara logiskt varför man vill ha betalningsuppgifterna? :D

Dom brukar ifrågasätta mig när jag vill ha ut OCR innan den 15:e för jag vill få upp köputrymmet istället för vänta på att dom ska skapa fakturan.
Borde vara logiskt varför man vill ha betalningsuppgifterna? :D
Ja, de är helt värdelösa. Jag har nu försökt förklara för dom i 30 minuter, till slut förstod dom det och bad om ursäkt.

Om det handlar om månadsfaktura så kan du ladda ner betalningsuppgifterna förre den 15:e själv om du går in under de köp du har gjort men då måste du betala varje köp för sig själv.
Om det handlar om delbetalningskonto kan du göra betalning när du vill på hur stor summa du vill.

Är så trött på klarna. Har planera göra en köp idag. Kollade in igår och jag hade över 8000kr i köpeutrymme. Jag har gjort en större och en mindre betalning till de flrra veckan. Plötslig så har jag 0 köpeutrymme idag. Deras värdelösa kundservice upprepar samma sak om och om igen och svarar inte på min fråga. De säger att jag måste göra betalning för annars kommer jag vara nekad till köp. Jag förklarar till dem att jag har gjort betalning och då blev min köpeutrymme 0 istället. Har inte ens så stor skuld. Asså klarna är så värdelösa.

Jisses. Jag kommer nog klippa mitt kort nu. Varit så mycket strul på sista tiden för mig också.
Hade nästan 0kr i utrymme och då var "skuld" bara 8 000kr. Brukar betala in 30-40k i månaden.

Dags att skaffa en riktigt kreditkort tror jag.

Jisses. Jag kommer nog klippa mitt kort nu. Varit så mycket strul på sista tiden för mig också.
Hade nästan 0kr i utrymme och då var "skuld" bara 8 000kr. Brukar betala in 30-40k i månaden.

Dags att skaffa en riktigt kreditkort tror jag.
Håller med samma strul för mig, har aldrig missat en faktura och har haft stort köputrymme, helt plötsligt har dom ändrat till litet köputrymme. Beslutade mig för att köra kortet i papperstuggen men fastnade fick ta fram saxen istället.

Gå till Pressbyrån och köp ett Paygoo-reload kort. Fyll på kortet med pengar och betala med Klarna-kortet. Ta sedan ut kontanter i en bankomat med Paygoo-kortet och gör en insättning till ditt konto via en insättningsautomat. Lite knöligt men det fungerar.

Gå till Pressbyrån och köp ett Paygoo-reload kort. Fyll på kortet med pengar och betala med Klarna-kortet. Ta sedan ut kontanter i en bankomat med Paygoo-kortet och gör en insättning till ditt konto via en insättningsautomat. Lite knöligt men det fungerar.
Dom e för roliga. Stor kreditgräns. Men noll går igenom :D

Hittade ett super sett att ta från klarna kort till ditt egna bankkort
Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
Därefter kan ni föra över vart som helst
Plus ni slipper springa och krabba med paygoo och sätta in genom automat

Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
Hur lång tid brukar det ta att överföra till sin bank? För mig har beloppet varit reserverat hela dagen.

Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
En tidsfråga innan Klarna spärrar den här möjligheten så rappa på :D

Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
Måste ha APPLE???

Lyckades också föra över pengar från Klarnakortet till Lunar. Överförde till konto igår och väntar nu på att det ska nå fram. Märkligt att Klarna inte spärrat den här möjligheten än men bra för oss med sms lån att kunna få bort dem.

Jag kan välja bara kort betalning ingen applepay????

Lyckades också föra över pengar från Klarnakortet till Lunar. Överförde till konto igår och väntar nu på att det ska nå fram. Märkligt att Klarna inte spärrat den här möjligheten än men bra för oss med sms lån att kunna få bort dem.
Hur mycket kan man föra över?

Hur hittar man applepay hos lunar?

Senast ändrad:
Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
Lyckades överföra 15k tack för tipset

Skaffa Lunar.
Välj sätt in pengar
Välj Applepay
Välj klarna kort
Klart
Hur lång tid tar det att skaffa Lunar? Har gjort det, nu står det att de mottagit min ansökan och hör av sig så snart som möjligt. Jag har tydligen stort köputrymme på Klarnakortet. Så tänkte testa få över pengar till mitt bankkonto för att betala dyr kredit.

Hur lång tid tar det att skaffa Lunar? Har gjort det, nu står det att de mottagit min ansökan och hör av sig så snart som möjligt. Jag har tydligen stort köputrymme på Klarnakortet. Så tänkte testa få över pengar till mitt bankkonto för att betala dyr kredit.
Det tog ca 12 timmar för mig tills jag fick mejl om att allt gick bra.

För mig också endast tekniskt fel som kommer fram när jag försöker använda engångskort ho Lunar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp