Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Så här ser de ut för mig just nu, den rutan var inte där innan, så går kanske framåt då?

Bilagor

• 907357B4-2684-40F8-8427-B20AF17144C2.webp
    907357B4-2684-40F8-8427-B20AF17144C2.webp
    14.6 KB · Visningar: 313
Åh, Lyllos!! :D Gjorde du nå särskilt för att den skulle komma upp igen? Eller va de bara att logga ut och in?
Har inte fått fakturan för augusti än. 😕
Nä bara väntade :D så störigt! Inte jag heller, vafan får inte vi för? :S

Hmm.. jag får bara försöka ha lite tålamod till och vänta då. 😛
Undrar jag med, man blir ju smått idiot på detta!!
Ska någon av oss ta en för laget o skriva i chatten o fråga? :’) hur hittar du den rutan? Hela klarna har ju kraschat tydligen haha

Btw.. Någon som vet vad de baserar köputrymmet på? Inkomst? Score hos Creditsafe?

Ska någon av oss ta en för laget o skriva i chatten o fråga? :’) hur hittar du den rutan? Hela klarna har ju kraschat tydligen haha
Haha hela deras app verkar totalt överbelastad! Jag har chattat med dom typ 5 gånger de senaste 3 dagarna. :D

Den rutan kommer upp efter några sekunder när man går in på ”inställningar” (den gubben uppe i hörnet till vänster). Men till föga hjälp. :mad::D

Haha hela deras app verkar totalt överbelastad! Jag har chattat med dom typ 5 gånger de senaste 3 dagarna. :D

Den rutan kommer upp efter några sekunder när man går in på ”inställningar” (den gubben uppe i hörnet till vänster). Men till föga hjälp. :mad::D
Nu försvann mitt köp utrymme igen, detta e katastrofalt. Här betalar vi en jävla ränta och så kan skiten inte ens fungera ä! Rövhål är dem

Update! Som jag berättat tidigare så har ju ansökan strulat för mig i sista steget när jag ska spara faktura uppgifter .
Fått massa difusa svar hit o dit, nu äntligen fick jag ett vettigt svar. Det är tydligen ett tekniskt fel som har legat för en del kunder när dom ska ansöka om kortet. Alla har ännu inte möjlighet att ansöka om kortet ; men i slutet av augusti ska kortet vara tillgängligt för alla och i sammband med detta ska detta tekniska strul vara löst... så får vi se om det går att lita på detta eller ej

Jag kan inte se köputrymme eller ansöka om kortet.. dom kanske är på väg att lösa en del problem ?

Jag kan inte se köputrymme eller ansöka om kortet.. dom kanske är på väg att lösa en del problem ?
Inte jag heller. Har aldrig kunnat ansöka om kortet. Har dock inte haft skulder/avbetalning hos klarna. Hur ser det ut för dig? Det känns som de flesta som fått möjlighet att ansöka om kortet haft skulder hos klarna.

Inte jag heller. Har aldrig kunnat ansöka om kortet. Har dock inte haft skulder/avbetalning hos klarna. Hur ser det ut för dig? Det känns som de flesta som fått möjlighet att ansöka om kortet haft skulder hos klarna.

Jag har en avbetalning på 500.. thats it!

Jag ältar dethär med fakturan nu 😵 Kommer jag få en faktura på det sammanlagda beloppet? Typ terry osv har fått? Eller måste jag gå ut i appen och dela upp allsms köp? 😱

Alla köp* blir så irriterad här, låneforum är jobbigt att skriva på :mad:

I min app står det att månadsfakturan sträcker sig från 15 juli till 14 aug...då borde ju fakturan komma imorgon...jag delade upp innan de köp som gick..dvs de över 200 kr.

På Klarna står det ca 600 ska betalas i augusti nu helt plötsligt, oerhört märkligt.

Har fått klarna och kortet och gjort överföring via Paypal. Gick fint på 8000:-. Inga problem. Nu har jag fått Mail av dom att pengarna inte gick att dras för att det är betalt med klarna direkt och nu har dom satt en 14 dagars faktura på beloppet. Nån som varit med om något liknande?

Kan du kopiera mailet?

Du gjorde ett köp hos Klarna Card 2018-08-12 och valde att betala 4 123kr med Klarna Direkt. Vi kunde dessvärre inte debitera ditt angivna konto eftersom det saknades pengar.

Du kan istället betala ditt köp som faktura eller logga in på Klarna.seoch slutföra betalningen därifrån.

Skumt,
Kan du använda kortet i övrigt?

Nu fick jag fakturan.
Kan fortfarande inte välja delbetalning haha.
Nån av er som också har det problemet/felet?

Nu fick jag fakturan.
Kan fortfarande inte välja delbetalning haha.
Nån av er som också har det problemet/felet?

Jag hade det problemet, men sedan kunde jag dela upp varje köp för sig inne i fakturan så då löste det sig, 70% av kundtjänst säger däremot att man inte kan delbetala ännu men att det ska gå i framtiden, undrar om dom har personalmöten nån gång under året?

Har fått klarna och kortet och gjort överföring via Paypal. Gick fint på 8000:-. Inga problem. Nu har jag fått Mail av dom att pengarna inte gick att dras för att det är betalt med klarna direkt och nu har dom satt en 14 dagars faktura på beloppet. Nån som varit med om något liknande?
Fick du inte ok av klarna när pengarna var dragna?

För er som testat paygoo och kunnat hämta ut i bankomat: amvände ni paygoo gift eller paygoo reload?

Jag kunde heller inte använda delbetalning på min faktura?! Trots att det står i mailet att man kan välja betala direkt eller dela upp...blir inte klok på detta.Nu valde jag att betala direkt då summan var rätt liten mrn i framtiden hade jag velat dela upp.

Du kan inte dela upp när det är en liten summa.
Hade förvalt Klarna direkt och har nu lagt sig som en faktura som jag också senare kan delbetala.

Hoppas hon hade koll.

Ja jag skrev i chatten precis, dem har tekniska problem med att delbetala fakturan tydligen. 😕
Vissa kunder har haft det problemet sedan första fakturan med inklusive mig.
Så jag chattade med dom när jag fick min första faktura och då var min skuld på 21.900kr, så då sa dom på chatten att jag kan betala in 1/24 del av 21.900kr vilket jag gjorde. Sen kom en påminnelse och då tog dom bort påminnelseavgiften. Sen sa dom på chatten att problemet bör vara löst till augusti-fakturan skickas ut, men är det inte löst tills dess(vilket det inte är) så kan jag chatta med dom igen och få betala in 1/24 del av skulden denna månaden med.
Antar att du fått samma förslag på lösning av dom?

Jag gick in på ”Månadsfaktura” på startsidan, gick in på ett av mina köp, längst ner står ”betalningsalternativ” och valde där ”delbetala”. Dock fick jag göra så på varje köp, så tog en liten stund. Valde att betala några av de mindre köpen. Jag kunde delbetala i upp till 12 månader. :D

Jag gick in på ”Månadsfaktura” på startsidan, gick in på ett av mina köp, längst ner står ”betalningsalternativ” och valde där ”delbetala”. Dock fick jag göra så på varje köp, så tog en liten stund. Valde att betala några av de mindre köpen. Jag kunde delbetala i upp till 12 månader. :D

Ja, det är så det ska funka.
Men för vissa kunder funkar det inte.

Vissa kunder har haft det problemet sedan första fakturan med inklusive mig.
Så jag chattade med dom när jag fick min första faktura och då var min skuld på 21.900kr, så då sa dom på chatten att jag kan betala in 1/24 del av 21.900kr vilket jag gjorde. Sen kom en påminnelse och då tog dom bort påminnelseavgiften. Sen sa dom på chatten att problemet bör vara löst till augusti-fakturan skickas ut, men är det inte löst tills dess(vilket det inte är) så kan jag chatta med dom igen och få betala in 1/24 del av skulden denna månaden med.
Antar att du fått samma förslag på lösning av dom?
Jag fick fint gå upp o dela upp vartenda köp, förutom dem under 200 kr. Fick inget förslag om att betala 1/24 delar, utan fick dela upp allt och det hamnade på konto, nu vet jag ju inte förrän nästa månad vad allt kommer kosta :|

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp