Direkt Pressbyrån men jag provade först att köpa en kaffe ska sägas![]()
Haha jag gör nog nåt liknande ! Pinsamt annars

O sista frågan då.. är 6000 det man kan ladda med som max? 2000×3?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Direkt Pressbyrån men jag provade först att köpa en kaffe ska sägas![]()

Det visade sig en större utmaning än vad jag kunde ana att rengöra skitet så den är faktiskt i källaren numera![]()
Haha! Skippar juicemaskinen då
Hur länge fick ni vänta på det fysiska kortet?

Har du lyckats få ut några pengar ?![]()
Väntar på det fysiska kortet innan jag gör något försök någonstans...

3 dagar om jag inte minns fel.
Dom sa till i kassan, den köputrymmefunktionen har aldrig fungerat för mig.

Jag hade så! Det svänger väldigt fort de där. Men från väldigt begränsat till stort (typ 22 k). Däremot svängde de lika fort åt andra hållet med.Någon här som fått begränsat köputrymme men sedan gått tillbaka till stort köputrymme? Verkar mest som flera här fått begränsat eller mycket begränsat.
Der var efter att jag hasen betalat in.Vad gjorde att du fick stort köputrymme igen? Efter nån inbetalning? Jag vill kunna få stort igen...
Jag kan inte se nån summa i appen bara att det står begränsat ..
Jag ser inget alls längre, sen en vecka tillbaka. 😕 Men gick inte ens göra ett köp på 300 kr igår så.Ser ni köputrymmet i appen eller via en dator?

Testa gå in på ”Feed” i appen längst ner i mitten terry. Dom sa de skulle stå där om man har uppdaterat appen. Det funkar dock inte för mig.Var står det?
Hos mig står nada!

Ja jag tycker det är lite sjukt att de kan hållas på och ändra köputrymmet från timme till timme mer eller mindre. I mitt fall hade jag ca 13 k att använda när jag gjorde testköp, rörde det inte och betalade in de där 170 kr och helt plötsligt kunde jag inte ens göra ett köp på 3-400 kr.Fan, nu blir man ju tveksam till att springa till Pressbyrån efter att ha läst lite i tråden om köputrymmet som Klarna verkar göra vad de vill med...![]()
Fan, nu blir man ju tveksam till att springa till Pressbyrån efter att ha läst lite i tråden om köputrymmet som Klarna verkar göra vad de vill med...![]()

Direkt givetvis.
Är du på pressbyrån 11.00 så har du pengarna i handen 11.05 om det finns en bankomat i anslutning
Märkväl, det funkar med Seveneleven också.
bankomat har jag givits använt haha men inte insättningsautomat 
Mina 9000 fr Paypal kom in på bankkontot idag tog ca 48 timHej. Jag sitter på mobilen och kan inte komma åt dator på en stund, så har ingen lust att pressa mig genom alla sidor just nu. Min undran, hur går det för er att överföra till paypal från klarnakortet?
Testa först med en kopp kaffe.
Mina 9000 fr Paypal kom in på bankkontot idag tog ca 48 tim
Nån som inte kan välja delbetalning på sina enskilda köp eller på hela summan gällande Klarna-kortet?
99 av 100 butiker kommer aldrig i hela helvetet ge dig 10.000 kr.
För det första så har kassorna i dagens "kortsamhälle" en tusenlapp på sin höjd, då säger det sig själv att dom inte har 10.000 i en kassa som bara väntar på dig.
Dessutom såväl COOP som ICA-butiker (dom flest) har en gräns på 500 över beloppet.