Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Egentligen borde alla ni här bjuda mig på bärs som lärde er Paygoo-Tricket.
Tas förslagsvis i Köpenhamn eller i Malmö men öppen för allt :D
Har inte vågat köpa nåt paygo för jag törs inte använda klarnakortet fysiskt men du borde få några bir ändå för alla kloka ord du delar med dig. För att inte snacka om vilken inspiration du och fler med dig är. Har man en dålig dag går man in här och mår genast bättre. Jag är långt ifrån i den sitsen många här e i men det håller mig från att hamna där. Så ja, du får bir av mig. Helsingör blir enklast :D

Härligt att höra!!
En smörrebröd med Tuborg på Strandborg i Helsingör är man naturligtvis alltid öppen för ;)
ettib : Är man lite blyg av sig så finns det en strategi för det också, först använder man Klarnakortet, skulle man bli nekad köp så säger man bara" Hoppsan, fler kort. Vi provar igen ska byta kort".

Härligt att höra!!
En smörrebröd med Tuborg på Strandborg i Helsingör är man naturligtvis alltid öppen för ;)
ettib : Är man lite blyg av sig så finns det en strategi för det också, först använder man Klarnakortet, skulle man bli nekad köp så säger man bara" Hoppsan, fler kort. Vi provar igen ska byta kort".

Haha för man kan tydligen bara aktivera 5 kort totalt.. och det gjorde jag igår ; så nu sitter jag här med 10 k på 5 olika kort som jag inte kan aktivera.. och nån telefon nr finns ju inte till paygoo ;/ så vet inte riktigt hur jag ska göra

Härligt att höra!!
Ser mitt illröda fejs framför mig nu när kortet blir nekat :)

Haha för man kan tydligen bara aktivera 5 kort totalt.. och det gjorde jag igår ; så nu sitter jag här med 10 k på 5 olika kort som jag inte kan aktivera.. och nån telefon nr finns ju inte till paygoo ;/ så vet inte riktigt hur jag ska göra

Har du 10 kort då?

Jag har givetvis lagt till kortet och så i Paypal men nu står det stilla hur jag ska kunna överföra kronor på Klarna till kronor på Paypal...

Det är ju inte svårt att komma runt det heller,
Bara be en polare,flickvän,morsa eller något om hjälp, det enda dom behöver göra är signera med mobiltbank id så är det ju klart.

Verkar kört personligen åtminstone tills jag betalat in rätt mycket, men vet ju inte då heller...

Förövrigt finns fler sätt att få in pengar digitalt än att ta ut i bankomat och sedan sätta in med ett annat kort, men då mest om man vill få in mer än de 15000:-/mån som brukar gälla i insättningsmaskin, men för de flesta är det ju tillräckligt annars skaffa fler banker men finns flera andra sätt också, som jag inte tänker gå in på just nu.

Måste finnas nåt mer alternativ än Paygoo också gissar jag, men inte hittat något själv ännu. Tjänster som entercash och paypal fungerar iaf inte längre väl? Oavsett kreditvärdighet?

Liten update.. fick till slut tag i paygoo då dom ringde upp mig , dessa 5 kort jag hade köpt idag a 2000 kr som jag ibte har kunnat aktivera. Jätte trevliga och hjälpte mig på det sättet att jag fick skicka in kvitton så fick jag dessa 10 k insatta på mitt enda paygoo kort jag lyckats uppgradera.. och på det kortet kan jag sätta in 45 000 per dag och ta ut max 10 k i bankomat / dag.
Pressbyrån har fått sig en åka på 30 lax nu

Hmm funderade precis på om man kan göra samma sak med ett Amx kort på pressbyrån

Fick en undersökning om Klarna Kortet på min E-mail nu av :

Elisabeth Pålsson
Consumer Understanding
[email protected]

Fy fan vad jag var negativ i den :D

Gav dem också rejält med negativ kritik. Bl.a vad vitsen med ett kreditkort är om man inte kan se sin kreditgräns. Och att man från en dag kan gå från 75000 i köputeymme till att nu inte ens kunna göra ett testköp. Funkar inte ens att handla för en spänn nu!! :D

Så alla ni som fått enkäten. Ta och lämna era synpunkter på Klarnas värdelösa produkt.

Ja,
Jag skulle också uppmana er till att lämna usla betyg!

Jag har givetvis lagt till kortet och så i Paypal men nu står det stilla hur jag ska kunna överföra kronor på Klarna till kronor på Paypal...
Du får regga ett till Paypal konto, överföra till ena kontot med Klarnakortet som betalning, sen ta ut pengarna till bankkontot som tar ca 2 dar

Pumpat ut runt 30 K från Pressbyrån nu och som nämnts tidigare borde alla här bjussa Terry på en bira :) Känner mig fan dock som en kriminell när jag står där och snällt ber personalen fylla på Paygoo-kortet :) MEN, det här har iaf räddat mig kortsiktigt.

Här går man och är rädd att inte kortet fungerar då det står "Ditt utrymme är väldigt begränsat" så man har inte testat på affärer då man trycker på köputrymmet står det: "Vi kan inte garantera att du kan handla med Klarna"

Men men. Ny månad och man testa köra Glase 5000. Ingen konstigheter fast utrymmet är väldigt begränsat.

Här går man och är rädd att inte kortet fungerar då det står "Ditt utrymme är väldigt begränsat" så man har inte testat på affärer då man trycker på köputrymmet står det: "Vi kan inte garantera att du kan handla med Klarna"

Men men. Ny månad och man testa köra Glase 5000. Ingen konstigheter fast utrymmet är väldigt begränsat.
Vad menar du med Glase 5000? Lyckades du föra över 5000 till ditt Glasekonto med Klarnakortet?

Gjorde ett testköp och Klarna tog en Creditsafe. Detta trots att jag har 0:- utnyttjat.

Äntligen!
Grattis ;)

Någon som kan bekräfta om det funkar/inte funkar att använda Paypal för överföring från kortet? Börjar bli trött på att springa till Pressbyrån haha ;)

Har det något att göra med att klarnakortet måste aktiveras först? Jag har nämligen inte fått kortet än...men man ser ju uppgifterna om kortet på appen.
Vet faktiskt inte, minns inte att jag behövde aktivera Klarna kortet. Vet inte varför vissa inte kan föra över med Paypal, du måste ju lägga till kortet på ena Paypalkonto oxå med ett kontrollköp pp15kr. Funkar det funkar det allt

för vilka funkar det här ?
sitter riktigt i skiten o behöver trolla fram 40+ rätt snart :(
alla tips uppskattas
mvh

Ger typ snart upp om att få detta klarna kort... Fortfarande inget om man kan ansöka on klarna kortet för min del...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp