B
Berg1
Gäst
Poäng: 0
hur lång tid tar det innan ni fick kortet i brevlådan? Väntat i 5 dagar nu..
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
hur lång tid tar det innan ni fick kortet i brevlådan? Väntat i 5 dagar nu..
Endast pressbyrånNågon som har koll på om man kan köpa paysafecard via klarna kortet på något vis?
skit Swedbank!! får bara sätta in max 10.000 på en vecka. Vilka banker har ni som tillåter mer?
Jag har Swedbank och har satt in större summor än så massor av gånger. Senast för någon månad sedan.

Så om jag kommer med 12.000 i en insättningsautomat, då kommer det funka?![]()
Så om jag kommer med 12.000 i en insättningsautomat, då kommer det funka?![]()
Läs igenom tråden and you shall find anwser![]()
Du måste köpa Paygoo reload-kortetPrecis köpt paygoo kortet på 2000kr, åkte direkt till första bästa bankomat och försökte göra uttag på 1500kr men ”uttag ej tillgängligt” kom upp...
Vad kan det bero på?
Du måste köpa Paygoo reload-kortet
Läs på deras hemsida! Aktiveringen kostar 25kr tror ja och måste va pengar på kortet förstDet är ett reload kort, måste man göra något mer utöver att aktivera kortet?
Du kan göra 2 överföringar på 2500 gång per månad. Hur lyckades du föra över till din bank?Denzo, tack för ditt svar!
Någon som vet hur mycket man kan plocka ut från Klarna kortet via Glase? Lyckades flytta 5000kr från klarnakortet till min bank igår..
Ringde Klarna nu.
Enligt dom så är man "spärrad" (alltså vi som redan är det) fram tills att skulden man har hos dom är "nollad".
Detta är ju helt sinnesjukt.
Jag får en limit på 200.000
Betalar jag av 190.000 av min skuld och har 10K kvar så får jag alltså fortfarande inte använda kortet eftersom jag är "spärrad" av deras chefer.
Jag fick prata med deras säkerhetsavdelning och tydligen är alla som använde kortet ill större summor under en kortare tid nu "spärrade" fram tills HELA skulden är slutbetalad.
Jag tycker att detta låter helt sinnessjukt så nu sa jag att jag vill att en ännu högre chef ringer mig för att ge mig en riktig förklaring.
Fy fan vad uselt skött. Är riktigt förbannad nu dels på grund av brist på kompetens hos deras personal men dels att om man betalar och gör rätt för sig så är man ändå svartlistad hos dom.
Ringde Klarna nu.
Enligt dom så är man "spärrad" (alltså vi som redan är det) fram tills att skulden man har hos dom är "nollad".
Betalar jag av 190.000 av min skuld och har 10K kvar så får jag alltså fortfarande inte använda kortet eftersom jag är "spärrad" av deras chefer.
Jag fick prata med deras säkerhetsavdelning och tydligen är alla som använde kortet ill större summor under en kortare tid nu "spärrade" fram tills HELA skulden är slutbetalad.
Jag tycker att detta låter helt sinnessjukt så nu sa jag att jag vill att en ännu högre chef ringer mig för att ge mig en riktig förklaring.
Fy fan vad uselt skött. Är riktigt förbannad nu dels på grund av brist på kompetens hos deras personal men dels att om man betalar och gör rätt för sig så är man ändå svartlistad hos dom.
Ni som fått tillgång till kortet nyligen, gjorde ni någonting annorlunda, eller en dag så fanns ansökningsknappen bara där?
Hur mycket får du betala varje månad vid utnyttjad 190k kredit typ?
Finner inte ord. Sååå fruktansvärt dåligt!!Ringde Klarna nu.
Sikken kille🙄