Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

knipa - bli beviljad ca 130000 kr?

jag har hamnat i en rätt dum sits, vilket enbart är mitt fel men grundar sig i ett spelberoende. jag har dragit på mig 6 lån hos olika lånegivare, varierande summor, till en totalsumma på ca 130000 kr. jag har 250000 kr i taxerad inkomst. känner nu att alla smålån tar knäcken på min ekonomi (betalar ca 4000 kr per månad) och har lagt in en ansökan på lendo om att lösa dessa. ärligt, vad tror ni mina chanser är? och om inte lendo går, var ska jag vända mig? jag vet inte om jag vågar gå till min ordinarie bank då de kan se mina kontoutdrag (spelande..). snälla hjälp.. om det hör till saken har jag varit anställd sen början av 2011 men haft fast sen oktober förra året. jag är 27 år gammal.

Om du inte vill gå till din ordinarie bank kan du ju prova med en annan. Jag var lite i samma situation förut och ville inte gå till Swedbank eftersom min ekonomi ser jävligt trasslig ut om man kollar utdrag, men gick till Handelsbanken som var jättebra att ha och göra med. De som du ev pratar med kanske kommer vilja att du byter bank, men det kanske kan vara värt det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp