Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kokar inombords

Min arbetsgivare betalade 2000 kr för mycket(gick efter ett gammalt beslut) till KFM vid min utmätning denna lön. Jag ringde upp och fick till svar att de 2000 skulle studsa tillbaka.

Icke.

Nu heter det att pengarna redan är utdelade till mina skulder och det ”finns inget att göra”. När man själv gör misstag blir man lynchad.
Kan det få gå till såhär? Vad är det för katastrofsystem som släpper igenom sånt här?

Vad som gör historien än mer intressant är att jag blivit uppsagd, detta var slutlön och a-kassa kommer dröja 6 veckor. Så nu har jag absolut inget att ge mina barn. Tack KFM.

Lider verkligen med dig :(

Om du blir uppsagd har du väl ingen karens?

Lider verkligen med dig :(

Om du blir uppsagd har du väl ingen karens?
Jo 2 dagar iaf. Men det är ok. A-kassan kommer dessutom vara kass så får förlita mig på AGB-ersättning. Men allt detta kommer ske vid årsskiftet. Då har jag förhoppningsvis nytt jobb så problemet är ju idag. Inte en krona. Fan alltså. KFM stjäl mina pengar jag har rätt till och a-kassans alla system ligger nere för tillfället. Jag tippar minst 8 veckors väntetid efter detta. Helt sjukt vilket skitland vi bor i alltså.

Det är helt galet att A-kassorna inte har något backupsystem när sådanthär händer.
Folk kan ju för fan inte betala sina räkningar. Det sköts bedrövligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp