Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kommande skatteskuld hinder för skuldsannering?

Jag kommer få en skatteskuld för 2023 tanken är om allt flyter på att till sommaren 2025 söka skuldsannering.

Om jag inte betalar skatten innan den blir en skuld (beror på jämkning kvartal 1 o 2 2023 typ) och den betalas av med en månads löneutmätning (för den kommer väl dras före allt annat den månaden den blir skuld.

Kommer kfm se det som jag "dragit på mig en skuld under senvintern/våren 2024 då eller tar de hänsyn till att den hänger ihop med ekonomiska raset under 2022/2023

Jag kommer få en skatteskuld för 2023 tanken är om allt flyter på att till sommaren 2025 söka skuldsannering.

Om jag inte betalar skatten innan den blir en skuld (beror på jämkning kvartal 1 o 2 2023 typ) och den betalas av med en månads löneutmätning (för den kommer väl dras före allt annat den månaden den blir skuld.

Kommer kfm se det som jag "dragit på mig en skuld under senvintern/våren 2024 då eller tar de hänsyn till att den hänger ihop med ekonomiska raset under 2022/2023
Är skulden avbetalad så spelar det ingen roll då den inte finns mer så kommer inte påverka

Skulder som är borta har begränsad inverkan..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp