Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Kommer Swedbank vara sist som vanligt att betala ut återbäringen ?

Viktig medlem
Poäng: 102
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
26
Poäng
102
Verkar vara så varje år att Swedbank är sist att betala ut för att hålla i pengarna så länge det går. Vilken bank blir snabbast i år ?

Har Swedbank och har fått ganska ofta första dagen. Är det nu det börjar med alla inlägg om vilka som fått pengarna
De kommer nästa vecka, ta det lugnt

Hos Nordea har jag alltid fått på Tisdagen & utbetalning från skattekontot har haft transaktionsdatum(utbetalning) på Lördagen..

Ska bli kul och se vilken bank som är först. Tror ej att någon får imorgon dock.

Brukar komma på tisdagen om man har Swedbank.

Såg nu att min skatt (har Swedbank) kom in på mitt konto kl 13:45 förra året på tisdagen. Mao kan den fortf dyka upp imorgon även om vi inte ser överföringen än

Jag har Swedbank och burkar få tisdagen. Dock ser jag aldrig någon kommande insättning utan skatten dyker upp någon gång under dagen. Brukar vara runt lunch

Transaktionerna (utbetalningarna) görs stötvis under 4 dagar så har inget att göra med vilken bank man har.

Har Nordea beloppet visas som en transaktion nu med reservation insättningsdatum 2024-04-10. Så imorgon.

Min man fick sina pengar nyss. Han har nordea.

Första i Sverige? Baserar Du det på statistik från den stora delen av Sveriges befolkning här på forumet ;)?
Haha ta det med en nypa salt.. Sa att han är en av dom första i Sverige. Personen är ju före dig och mig iallafall. :)

Har också fått min skatteåterbäring har nordea. Kunde redan igår se att jag skulle få pengarna idag.

Har ej fått ännu. Uppdaterar hela tiden. Jag har Länsförsäkringar. Enligt Skattekonto är det utbetalt 6/4. Spelar det verkligen roll vilken bank man har?

Idag om man får pengarna till swedbank till 17:00 annars blir ingen pengar idag efter 17:00

Där släppte Nordea min återbäring :) stod att jag skulle få de imorgon. Fick det nu. Många borde fått nu efter lunch. Håll hårt i pengarna!!

Swedbank kramar pengarna hårt lika hårt som de försöker sätta dit folk som fått många swishar för pengatvätt

Swedbank Mafia ! De tjäna många miljarder om de behålla folk pengar några dagar

Fan nu kom alla Swedbank anställda in efter pm från bankdirektören att de skulle skriva nä man får nog vänta tills imorgon på den där Biran och pizzan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp