Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
4.
Kredio
- Lån utan UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Brixo Kontokredit
- Swish-utbetalning & Ingen UC
8.
Tomly
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Klaralån
- Lån utan UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Kraftig ökning av obetalda snabblån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HejHejHejHej" data-source="post: 9341" data-attributes="member: 1124"><p>När jag insåg att man inte får hjälp av bankerna bara för att man har en anmärkning så har jag gått från att vara världens snällaste hjälpsamma människa till att vara nästan ett svin och bryr mig inte om någon längre utöver min familj.</p><p></p><p>Jag kör 180-200km/h på 100 sträckor, 110-120 på 50km/h. Kastar mig mellan filer och så vidare.</p><p>Jag skiter i allt, vem fan bryr sig om jag får mer böter så att säga? Spelar ju ingen jävla roll, det kan ju inte bli värre än med betalningsanmärkning. (Nej, man får inte fängelse genom att köra för fort). </p><p></p><p>Jag hoppas det drabbar tillbaka i form av karma till de som satte dessa urusla regler i framtiden. Sitter och hoppas varje dag att någon ska göra en Bre*vik på något kontor på dessa känslokalla svin som styr. </p><p></p><p>Jag önskar död åt vissa, jag hatar och blir allt mer deprimerad. </p><p>Enda jag bryr mig om är min familj & katt, fuck the rest.</p><p></p><p>Ja, ni ser ju själva vad man blivit pga att man gjort ett betalningsmisstag för 2 1/2 år sedan som man försökt och lösa men nu har man snurrat in sig i en karusell med lån. </p><p></p><p>Jag tror man skapar farliga människor med dessa jävla betalningsanmärkningar.</p><p>Mer våldsbrott, mer rån och inbrott då folk tar till drastiska metoder för att överleva. </p><p></p><p>Jag hoppas en vacker dag att dessa som styr får smaka på något utöver det vanliga.</p><p></p><p>Bankerna bör ta sitt ansvar och hjälpa folk, de enda vi med svår sits får lån är ju bara ocker som gör det hela värre!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HejHejHejHej, post: 9341, member: 1124"] När jag insåg att man inte får hjälp av bankerna bara för att man har en anmärkning så har jag gått från att vara världens snällaste hjälpsamma människa till att vara nästan ett svin och bryr mig inte om någon längre utöver min familj. Jag kör 180-200km/h på 100 sträckor, 110-120 på 50km/h. Kastar mig mellan filer och så vidare. Jag skiter i allt, vem fan bryr sig om jag får mer böter så att säga? Spelar ju ingen jävla roll, det kan ju inte bli värre än med betalningsanmärkning. (Nej, man får inte fängelse genom att köra för fort). Jag hoppas det drabbar tillbaka i form av karma till de som satte dessa urusla regler i framtiden. Sitter och hoppas varje dag att någon ska göra en Bre*vik på något kontor på dessa känslokalla svin som styr. Jag önskar död åt vissa, jag hatar och blir allt mer deprimerad. Enda jag bryr mig om är min familj & katt, fuck the rest. Ja, ni ser ju själva vad man blivit pga att man gjort ett betalningsmisstag för 2 1/2 år sedan som man försökt och lösa men nu har man snurrat in sig i en karusell med lån. Jag tror man skapar farliga människor med dessa jävla betalningsanmärkningar. Mer våldsbrott, mer rån och inbrott då folk tar till drastiska metoder för att överleva. Jag hoppas en vacker dag att dessa som styr får smaka på något utöver det vanliga. Bankerna bör ta sitt ansvar och hjälpa folk, de enda vi med svår sits får lån är ju bara ocker som gör det hela värre!! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Kraftig ökning av obetalda snabblån
Topp