Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 32 kreditgivare
3. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Kraftprovet... dricka alkohol utan att spela!?

Diskussion i 'Fritt' startad av *Trött-i-själen*, 11 januari 2019.

1. lanaren360

lanaren360 V.I.P - Trofépoäng: 307

Mottagna gillanden:
    126
    Trofépoäng:
    307
    Känner igen mig i det du skriver. Från en liten insättning till över 100k, sätta gränser när man ska ta ut. Spela förbi gränsen, sätta en ny, spela förbi den och sen bara ”det är inte lönt att plocka ut 25k” hade ju över 100k. Sen ner till 0.

Samma med ciggen. Varje free spins man fick så var det viktigt med tur ciggen xD

Röker inte mer dock.

Kimsan72, Syrran och *Trött-i-själen* gillar detta.
  2. Lilaros

Lilaros V.I.P - Trofépoäng: 506

Mottagna gillanden:
    459
    Trofépoäng:
    506
    Jag satte också gränser som jag glömde bort när jag kom förbi varje tiotusen streck. För mig var det en snus vid specialrunda.

Last edited: 11 januari 2019
    *Trött-i-själen* gillar detta.
  3. Lilaros

Mottagna gillanden:
    459
    Trofépoäng:
    506
    Trött i själen, jag har också akut Ferratum lån och skit som måste bort nu. När jag spelade var jag för snål för att betala smslånen för jag ville kunna unna mig saker så allt blev bara skevt ändå. Om man vann 300k, hade man betalat alla lån? Eller tänkt att man låg bra till och bara tagit lite till att betala lån? Förmodligen det sistnämnda och fortsatt spela.

4. *Trött-i-själen*

*Trött-i-själen* Viktig medlem - Trofépoäng: 307

Mottagna gillanden:
    165
    Trofépoäng:
    307
    Jag VET!!... just det där att SLUTA känna ångest och helt enkelt börja acceptera förlusterna och hoppas på bättre tur nästa gång var under många år väldigt förvirrande för mig!?....

Åh ena sidan var det jävligt skönt att förlusterna inte längre gav mig ångest så länge jag blev beviljad ett nytt lån som kunde täcka dem!?...

Men å andra sidan förstod jag någonstans djupt i bakhuvudet att det INTE var normalt att INTE känna ångest.. jag nåde misstänkte och undermedvetet förstod att jag höll på att sjunka djupare ner i spelmissbruket men så länge jag var befriad från ångest så trodde jag också att jag hade styrkan arr när som helst sluta spela!?

BULLSHIT! Jag åkte dit varenda gång det ramlade in nya tusenlappar på kontot!!

5. Lilaros

Mottagna gillanden:
    459
    Trofépoäng:
    506
    Ja, det är helt sjukt :D jag tog allt som kom in. Jag sålde mycket av mina saker för 60 000 under hösten och allt gick till spel hundralapp för hundralapp som kom in. Som en person i trans eller något. Det är ju inte ofta det går uppåt...

6. Lilaros

Mottagna gillanden:
    459
    Trofépoäng:
    506
    Och om man inte har kontroll över sig själv är man körd, så resonerade jag. Det fanns inget hopp kvar om en storvinst, bara ett skal av ens forna, glänsande jag. Man blir typ folkskygg med.

7. *Trött-i-själen*

Mottagna gillanden:
    165
    Trofépoäng:
    307
    Jag plockade ut 500.000:- på midsommarafton 2018. Lyckan var total,jag betalade av 200.000:- i Blancolån och privata skulder på direkten... lät 100.000 sitta kvar på mitt lönekonto enbart för känslan av att jag hade pengar och råd att unna mig vad jag ville.

200.000:- förde jag över till ett ”buffertkonto”... Inte en krona förde ja över till min mans konto som jag brukligen gör vid uttag för att låta honom ta del av NÅGOT uttag... var drottning,trodde jag hade FULL KONTROLL.

KÄNDE att mitt spelmissbruk nu var över... jag var tillbaka till scratch med ett överskott som kan kallas duga!!

En månad senare var 300.000:- bortaspelade och NYA Blancolån på 200.000:- var ett faktum!?

8. *Trött-i-själen*

Mottagna gillanden:
    165
    Trofépoäng:
    307
    PRECIS SÅ!!! (Fittspel-Faaan-missbruk)

9. *Trött-i-själen*

Mottagna gillanden:
    165
    Trofépoäng:
    307
    FATTA!!... 10.000:- gränsen kändes som typ en hundralapp... men mär allt väl var borta var man jävligt medveten om VAD man hade haft möjlighet att betala av eller renovera eller köpa för VARJE 10.000 gräns!!!

Ninnan och Lilaros gillar detta.
  10. Lilaros

Mottagna gillanden:
    459
    Trofépoäng:
    506
    Vilken skön känsla att ha så mycket på kontot *_*

Dela sidan