Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditbetyg

Är de nån som kan förklara för mig hur mitt kreditbetyg gick från 16.5 till 19.6 idag utan att jag gjort nån ny ff eller nåt annat. De borde ju för f*n blivit bättre istället då jag betalat in massa extra på mina krediter och dessutom blivit av med ett par ff senaste tiden utan att skaffat nya. Jag blir galen på detta

Är de nån som kan förklara för mig hur mitt kreditbetyg gick från 16.5 till 19.6 idag utan att jag gjort nån ny ff eller nåt annat. De borde ju för f*n blivit bättre istället då jag betalat in massa extra på mina krediter och dessutom blivit av med ett par ff senaste tiden utan att skaffat nya. Jag blir galen på detta

Pratade med UC! Dom sa att det brukar skjutas iväg lite när speciellt krediter avslutas.

Verkar vara cashbuddy lånet som dök upp på mångas uc idag som höjde mitt betyg, skrev en tråd i "större lån" efter denna..

Samma här.....Mitt UC Score gick från 33,8 till 48% J-I-P-P-I
Ja mitt steg också och snart kommer väl Betalkoll och Klarna en del av de andra liknande efter. Lika bra lägga ner UC. Ingen kommer få lån genom dem snart

Det är därför det är livsfarligt att ha dessa "osynliga" dom kan ställa till det så jävla mycket om dom börjar registrera dom rätt vad det är.

Tänk om det börjar trilla in fler på uc? Då kan man ju kasta sig i vattnet lika bra haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp