• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kreditgivare saknas i deklarationen - vad göra?

Annah69

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
2 November 2018
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Behöver akut hjälp!!!
Sitter just nu med deklarationen, jag vet, sista minuten :(. Har hängt på forumet ett tag och läst lite om just deklaration och ränteutgifter. När jag jämför mitt skuldsaldo på Kronofogdens mina sidor med deklarationen, är det några kreditbolag som saknas i deklarationen. Kan man göra tillägg på de som saknas? Och hur vet jag räntan, antar att jag måste logga in på kreditgivarnas sida, om man nu ser dessa uppgifter där?
Förlåt min okunskap men brukar faktiskt aldrig kontrollera deklarationen utan har litat blint på att den har stämt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 872
Mottagna reaktioner
13 101
Poäng
10 087
Behöver akut hjälp!!!
Sitter just nu med deklarationen, jag vet, sista minuten :(. Har hängt på forumet ett tag och läst lite om just deklaration och ränteutgifter. När jag jämför mitt skuldsaldo på Kronofogdens mina sidor med deklarationen, är det några kreditbolag som saknas i deklarationen. Kan man göra tillägg på de som saknas? Och hur vet jag räntan, antar att jag måste logga in på kreditgivarnas sida, om man nu ser dessa uppgifter där?
Förlåt min okunskap men brukar faktiskt aldrig kontrollera deklarationen utan har litat blint på att den har stämt.

Du får kontakta de som saknas för uppgifter. Lämna in deklarationen nu och gör en till deklaration när du fått uppgifterna bara
 

Annah69

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
2 November 2018
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Tack igen, jag är ödmjukt tacksam:).
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp