1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hejsan jag har 6 betalningsanmärkningar som försvinner 6 december. Tänkte kolla om någon vet ett kreditkort jag hade kunnat få idag? Har 250k i årsinkomst och 6 UC ff.
Utan att säga med exakt säkerhet så tror jag att det är svårt att få ett kort med betalningsanmärkningar. Surfade själv runt en del på detta när jag befann mig i din situation och hittade tyvärr inget. Problemet är att de som erbjuder kreditkort är de företag som erbjuder lån där du inte får ha betalningsanmärkning. Om du har möjlighet att vänta så gör det så slipper du en sannolikt onödig förfrågan.