Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kreditkort med creditsafe?

Som rubriken lyder så undrar jag ifall det finns något kreditkort som tar creditsafe vid ansökan?

Ganska säkert inte. Det finns några bensinkort men de är dock begränsade till utfärdande bolag, t ex Q-Star.

Klarnakortet kräver väl att man handlat via Klarna nån gång tidigare, och Klarna tar ibland UC på förstagångsköpare.

Klarnakortet kräver väl att man handlat via Klarna nån gång tidigare, och Klarna tar ibland UC på förstagångsköpare.

Det har de aldrig gjort på mig. Jag har säkert handlat för 200 000 hos Klarna genom åren. Någon Creditsafe har de tagit efter att jag skaffade deras Visakort, men det är allt. Jag har dessutom betalningsanmärkningar, så de är snälla.

Det har de aldrig gjort på mig. Jag har säkert handlat för 200 000 hos Klarna genom åren. Någon Creditsafe har de tagit efter att jag skaffade deras Visakort, men det är allt. Jag har dessutom betalningsanmärkningar, så de är snälla.

Jad fick en från "decidas" häromdagen. Tror det är tredje därifrån för klarna

St1 tror kag var creditsafe, åtminstone inte uc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp