Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kreditkort utan uc

Finns det nå kreditkort utan uc? Digitalt som man inte får hem i posten, likt holmbank

Vad skall du med ett kreditkort utan UC? Är ju samma sak som att ha ett kreditkonto utan UC.

Ska det inte vara en högkostnadskredit så skulle jag säga Fairlo. Beror på dina förutsättningar och belopp.
om man använder sig av dem. Rapporterar de sedan till UC hur mycket man lånat?

Jag vill söka samlingslån men mina krediter är maxade. Funderar på om det går att lösa genom en till "kredit" som man använder till att sänka de övriga? Så att UC går ner..

om man använder sig av dem. Rapporterar de sedan till UC hur mycket man lånat?

Jag vill söka samlingslån men mina krediter är maxade. Funderar på om det går att lösa genom en till "kredit" som man använder till att sänka de övriga? Så att UC går ner..
Fairlo rapporterar inte till UC, brukar inte vara några problem att få 10.000 där annars kan du prova Holm Bank som tar Creditsafe

Märklig nog har jag fått 50K hos Fairlo men ansökan nekad hos Holm, trots medel på Creditsafe.

Jo, jag är väl medveten om detta. Brukar vara enklare med lån/krediter där Creditsafe tas.

Märklig nog har jag fått 50K hos Fairlo men ansökan nekad hos Holm, trots medel på Creditsafe.
Har du haft Fairlo ett tag så har du byggt upp en bra score hos dem då kollar dem bara så du inte fått betalningsanmärkningar struntar i betyget hos Bisnode, Holm tar Creditsafe och tror med betoning tror att du bör ligga på hög kreditvärdighet på Creditsafe för att bli beviljad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp