• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kronofogden dragit pengar från konto

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 279
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Om jag har skuldsanering är det risk att de drar pengar från mitt konto då också om de ser att jag har lite mer än vanligt? Tänkte i samband med att jag få hjälp att betala för körkortsutbildningen.

KFM kollar inte kontot under skuldsanering.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787

Lotten 37

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
18 November 2014
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag svarade på den frågan i det inlägg du nu citerar och ställer samma fråga igen
Jag svarade på den frågan i det inlägg du nu citerar och ställer samma fråga igen
Ursäkta mig då!!! Du brukar ju ha koll på detta så det var BARA ett simpelt by the way kommentar att har de lovat återbetalning förutsätter jag att löftet hålls! Men jag ska absolut inte besvära dig med mina uppenbarligen ”dumma frågor” så peace ✌
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Ursäkta mig då!!! Du brukar ju ha koll på detta så det var BARA ett simpelt by the way kommentar att har de lovat återbetalning förutsätter jag att löftet hålls! Men jag ska absolut inte besvära dig med mina uppenbarligen ”dumma frågor” så peace ✌

Ja du är ursäktad, jag förstod bara inte varför frågan fortsatte komma när svaret kommit precis.
 

MLJ

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
9 December 2020
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Bevakas kontot dygnet runt eller görs det bara en kolla sen är det klart? Kan de ta pengar från mina barns sparkonton som jag har dispositionsrätt till?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Bevakas kontot dygnet runt eller görs det bara en kolla sen är det klart? Kan de ta pengar från mina barns sparkonton som jag har dispositionsrätt till?

Ögonblicksbild, kan kollas flera gånger om det så önskas.
Nej
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp