Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

kronofogden och förbehållsbelopp

har läst att man kan få behålla pengar till arbetsresor. är det någon som vet om det är några speciella regler som gäller där för att man ska kunna få det? jag har fem km till jobbet, åker buss, busskort kostar 535 kr per månad. har jag möjlighet att få behålla pengar till det tror ni?

har läst att man kan få behålla pengar till arbetsresor. är det någon som vet om det är några speciella regler som gäller där för att man ska kunna få det? jag har fem km till jobbet, åker buss, busskort kostar 535 kr per månad. har jag möjlighet att få behålla pengar till det tror ni?

Ja, du få behålla pengar till busskort. Jag har skuldsanering och jag har avsatt pengar var månad till mitt månadskort till bussen. Även innan, när jag hade löneutmätning i väntan på inledande skuldsanering fick jag pengar avsatt till månadskort på bussen. KFM tar hänsyn till detta.

Inga som helst problem att få det medräknat.. MEN du måste berätta det för fogden också, om du inget säger så förutsätter dom att du inte har några särskilda kostnader

samma gäller kostnader för läkemedel och läkarbesök.

Inga som helst problem att få det medräknat.. MEN du måste berätta det för fogden också, om du inget säger så förutsätter dom att du inte har några särskilda kostnader

samma gäller kostnader för läkemedel och läkarbesök.
Gammal tråd. Gäller detta fortfarande @Lasseman? Tog med månadskort men dom har bara struntat i det. Jag bor ca 30 min plus promenad från jobbet, men jag jobbar sena kvällar och kommer aldrig att acceptera att jag ska behöva gå hem ensam så sent.

Gammal tråd. Gäller detta fortfarande @Lasseman? Tog med månadskort men dom har bara struntat i det. Jag bor ca 30 min plus promenad från jobbet, men jag jobbar sena kvällar och kommer aldrig att acceptera att jag ska behöva gå hem ensam så sent.
Ja det är samma

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp