24 april 2025 #41 R Roxx Viktig medlem Poäng: 42 Blev medlem 1 januari 2023 Meddelanden 62 Mottagna reaktioner 6 Poäng 42 Lasseman sa: Det beror på. Klicka för att se resterande... Hur mycket övervärde behöver det vara typ? Som min bil tillexempel är väll värd runt 190-200 billån på 160.
Lasseman sa: Det beror på. Klicka för att se resterande... Hur mycket övervärde behöver det vara typ? Som min bil tillexempel är väll värd runt 190-200 billån på 160.
24 april 2025 #42 L Lasseman V.I.P & LF entusiast Poäng: 11 977 Moderator Årets mest kunniga En av våra mest hjälpsamma Blev medlem 25 juli 2014 Meddelanden 31 752 Mottagna reaktioner 16 680 Poäng 11 977 Roxx sa: Hur mycket övervärde behöver det vara typ? Som min bil tillexempel är väll värd runt 190-200 billån på 160. Klicka för att se resterande... Jag skulle nog vilja ha 25-30k iaf
Roxx sa: Hur mycket övervärde behöver det vara typ? Som min bil tillexempel är väll värd runt 190-200 billån på 160. Klicka för att se resterande... Jag skulle nog vilja ha 25-30k iaf
24 april 2025 #43 B BingoB Aktiv medlem Poäng: 41 Blev medlem 27 januari 2025 Meddelanden 40 Mottagna reaktioner 14 Poäng 41 backtobasics sa: Vid skuldsanering görs ingen utmätning, så då är det inget problem. Klicka för att se resterande... Hur är det under inledandefasen av skuldsaneringen, när det ännu ej trätt i kraft? Är ju ändå ett par månaders tid med inledande?
backtobasics sa: Vid skuldsanering görs ingen utmätning, så då är det inget problem. Klicka för att se resterande... Hur är det under inledandefasen av skuldsaneringen, när det ännu ej trätt i kraft? Är ju ändå ett par månaders tid med inledande?
24 april 2025 #44 L Lock V.I.P & LF entusiast Poäng: 1 207 Årets medlem En av våra mest hjälpsamma En av våra mest kunniga Blev medlem 10 september 2024 Meddelanden 3 470 Mottagna reaktioner 1 736 Poäng 1 207 BingoB sa: Hur är det under inledandefasen av skuldsaneringen, när det ännu ej trätt i kraft? Är ju ändå ett par månaders tid med inledande? Klicka för att se resterande... Du har ju inledande skuldsanering. Så du har skuldsanering...
BingoB sa: Hur är det under inledandefasen av skuldsaneringen, när det ännu ej trätt i kraft? Är ju ändå ett par månaders tid med inledande? Klicka för att se resterande... Du har ju inledande skuldsanering. Så du har skuldsanering...
24 april 2025 #45 B backtobasics Kunnig medlem Poäng: 317 Blev medlem 4 maj 2019 Meddelanden 168 Mottagna reaktioner 125 Poäng 317 BingoB sa: Hur är det under inledandefasen av skuldsaneringen, när det ännu ej trätt i kraft? Är ju ändå ett par månaders tid med inledande? Klicka för att se resterande... Så fort man får beslut om inledande så upphör all utmätning.
BingoB sa: Hur är det under inledandefasen av skuldsaneringen, när det ännu ej trätt i kraft? Är ju ändå ett par månaders tid med inledande? Klicka för att se resterande... Så fort man får beslut om inledande så upphör all utmätning.