S
skuldsatt livet ut
Gäst
Poäng: 0
I dag kommer jag att betala tillbaka alla smslån jag tagit under de senaste 6 månaderna!
Sjukt att det överhuvudtaget finns så många banker som lånar ut småsummor till ockerräntor!
Totalt hade jag c:a 45 st igång samtidigt.
och i slutet på Augusti förfall 90% av alla lån och ut skulle 250.000
Jag tror ingen är värre än mig när det gäller antal smslån!
för ett år sedan hade jag inga lån alls.
tänkt vad fort allt kan vända.
Jag är skuldsatt livet ut!!!
Jag är inte ens över 30, och har lyckats att sätta mig i ekonomisk knipa i flera år tioenden framöver.
Jag har lärt mig en läxa och kommer aldrig mer att ta ett enda lån till i hela mitt liv.
Jag kanske behövde det här? vem vet... Önskar dock att allt detta vore en mardröm.
jag skäms och kommer i denna tråd att vara anonym.
med detta meddelande vill jag säga att om ni tror att ni är i sämsta möjliga låneträsk så kan det kanske vara bra att höra att jag är värre!
Sjukt att det överhuvudtaget finns så många banker som lånar ut småsummor till ockerräntor!
Totalt hade jag c:a 45 st igång samtidigt.
och i slutet på Augusti förfall 90% av alla lån och ut skulle 250.000
Jag tror ingen är värre än mig när det gäller antal smslån!
för ett år sedan hade jag inga lån alls.
tänkt vad fort allt kan vända.
Jag är skuldsatt livet ut!!!
Jag är inte ens över 30, och har lyckats att sätta mig i ekonomisk knipa i flera år tioenden framöver.
Jag har lärt mig en läxa och kommer aldrig mer att ta ett enda lån till i hela mitt liv.
Jag kanske behövde det här? vem vet... Önskar dock att allt detta vore en mardröm.
jag skäms och kommer i denna tråd att vara anonym.
med detta meddelande vill jag säga att om ni tror att ni är i sämsta möjliga låneträsk så kan det kanske vara bra att höra att jag är värre!