- Meddelanden
- 2 229
- Mottagna reaktioner
- 1 438
- Poäng
- 997
De kan inte trolla, kan du inte betala så kan du inte.För övrigt kanske de ändå hjälper mig en månad tills kommunens skuldrådgivare har en tid att ta emot mig.
De kan inte trolla, kan du inte betala så kan du inte.För övrigt kanske de ändå hjälper mig en månad tills kommunens skuldrådgivare har en tid att ta emot mig.
Om lånen är 2 månader gamla så finns det ju inget att göra direkt.. skuldsanering är uteslutet på någea år. Dem kommer inte ändra lånen när du precis har tagit dem så det du ska göra är ju att försöka betala på lånen så gott det går, i värsta fall sälja boendet för att betala ner lite lån så det blir hanterbartNej men de vet säkert hur min situation kan hanteras, även om den är extrem. Kanske kontakta alla kreditgivare, skuldsanering, vad vet jag. De säger att de hjälper till med allt sådant.
Hur gick du på scamen med så mkt pengar? Är väl ganska allmänt känt att man ska vara lite uppmärksam på sånt här..Maken är helt förstörd över tanken
Är ju ofta ett väldigt tydligt tecken när man måste betala avgifter på avgifter att ngt inte stämmerDet gick inte till på något av de sätt som FI varnat för, samt att coinbase som även Handelsbankens säkerhetsavdelning säger är säkert, svarade mig att den tredje parten inte var något Scam. Personen som ”hjälpte” mig trejdingplanen 1000 kr och sedan 10000 var emot ett lån som jag betalade igen, då banken inte ville låta mig göra över pengar först. 420000kr, sedan godkände de överföring till mitt eget konto på coinbase och jag frågade igen efter lån och fick då från fler, som jag tog. Resten, nästan lika mycket var sk avgifter för att fånigt pengarna som uppgick till 5.000.000 cirka i SEK. I ren desperation för att få betala av lånen. Sedan har jag fattat att detta var ett stort Scam ändå. Talade länge med bankens säkerhetsavdelning igen. De gav mig information om saker jag aldrig kunnat ana hur dessa bedragare arbetar. Jag har som sagt försökt kolla upp allt under tiden men borde aldrig tagit det första lånet, men det var två veckor efter att vi dubblat pengarna några gånger och jag analyserat metoden. Helt rubbat