Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos Leasy och Thorn samtidigt?

Lån hos thorn

Jag mailade Thorn och fick idag till svar att det intd finns något köptvån när man tar ett lån. Man ska alltså enligt deras svar endast kunna få ett lån. Vi får väl se

tro inte på något thorn säger,värre skitbolag får man leta efter.har bara negatvit säga om dessa.och det handlar om telefonterror som andra skrivit om,plus köp av varor som dom inte ens vet hur det går till.
och hoppla att du fick svar på mail.jag har aldrig fått svar när jag mailat.

hadde att göra med dessa för länge sedan ca 2 år sen.och tydligen har personer problem med dessa än idag.men visst är man behov av pengar så söker man där man kan få.

och jo thorn har tvingat folk köpa varor för att ge lån.

Inga problem

Har haft lån där i 3 år och behövde inte köpa något ingen terror!, om man inte är så då ringer de som faaa...både på skyddat nummer och från marketingbolag och från leasy. Svarar inte från dem då hade det stått thorn hade jag gjort det

Vart nekad 10000kr hos båda...inga anmärkningar, ca 320.000kr i inkomst förra året....säkert svartlistad hos dom för att jag betalade tillbaka mitt förra lån i förtid och konfronterade dom om varför dom tvingade mig att oxå köpa en produkt förra gången...

Känner igen det där. Har haft flera lån hos Thorn, som jag återbetalat i förtid. Numera får jag avslag...

Haft lån hos Thorn för några år sen som sköttes prickfritt. Betalade dessutom skulden i förtid. SEN då jag försökt låna typ 10 000 har det var omöjligt få lån där, likaså hos Leasy. Har inga anmärkningar el så. Å så ska det va så lätt få lån där...

Vet inte, har aldrig fått lån hos Thorn, även fast jag inte har anmärkningar eller nåt.
1x1.jpg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp