Försökt Feratum,!everyday och monetti spärrad. Vivus tror jag med jag försökt mig på. Har Credway och 2 befintliga Blanco på cirka 100.
Försökt Feratum,!everyday och monetti spärrad. Vivus tror jag med jag försökt mig på. Har Credway och 2 befintliga Blanco på cirka 100.
De har väl bara behandling 9-17 eller?, bättre att vänta tills imorgon och hoppas deklarationen uppdateras? såg de använde instantator med för identifiering? Den kollar väl konto uppgifter in och ut?Försök igen på vivus annars.
Ja men 1 lönespec räcker nog. Alltså vad har du för lön? Jag har relativt låg inkomst och jag hade lån där på 12000.De har väl bara behandling 9-17 eller?, bättre att vänta tills imorgon och hoppas deklarationen uppdateras? såg de använde instantator med för identifiering? Den kollar väl konto uppgifter in och ut?
24500 brutto!! ansökte via klara lån nu, blev preliminärt beviljad 20000 hos Ferratum, sedan efter genomgången och så sa de att de kunde erbjuda 11000. De skulle återkomma inom 10-15 min, men antar de är stängt nu så får svar måndag?Ja men 1 lönespec räcker nog. Alltså vad har du för lön? Jag har relativt låg inkomst och jag hade lån där på 12000.