Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med borgenär

Hej
Behöver lite tips.

Jag ska lösa dyra lån och krediter men har en betalningsanmärkning på 950 kr som är borta i september. Jag har dessutom ett gäng med uc förfrågningar då jag har letat lån hos olika banker innan för att kunna lösa alla andra lån jag har.
Jag är dessutom provanställd då jag bytte jobb för två månader sen så mina chanser att få ett lån är helt omöjlig. Men min mamma går i borgen för mig så nu är min fråga om man kan få ett lån med henne som borgen på en "vanlig" bank eller måste man vända sig till sånna som marginalen, svea ekonomi som har skyhöga räntor?

Svea ekonomi kan tillåta dig upp till 50000 själv..
Sen behövs borgenär..
Jättebra att ha att göra med
Sök ett skuldfinansieringslån

Alternativt jak medlemsBank
Gå in och läs på deras hemsida
Du kan låna upp till 100 000 med borgenär.
Lycka till

Tror blustep har något också men då gäller det att inte ha för många förfrågningar

har själv erfarenhet av borgenär.slutade inte bra men.
jag hadde själv mycket skulder och skulle få hjälp av en god vän med att han ville ställa upp som borgenär men banken sa nej.gick till swedbank.min vän hadde hööög inkomst nått lån och 2 kreditort inget mer.men banken gick inte med ändå på lån pga att de var rädda för att vännen skulle bli drabbad om jag inte kunde betala.sen försökte vi låna med han som medsökande det gick inte heller avslag överallt.

så ni kan pröva gå till banken prata med dom men du måste ha en fasst inkomst varje månad de kommer ändå räkna på både din och din mammas inkomst och utgifter.så de kanske kommer reagera på provanställningen.
jag skulle också rek svea.jag tog ett lån förlänge sedan hos dem med mycket uc frågor och lån och fick det.men vet inte om de är svårare idag.

Ok tack för svaren...
Jag provade sveas special lån men det gick inte igenom....får prova deras skuldfinansiering och se om det funkar..hade varit absolut bäst att stå på allt själv och om inte det funkar får det bli marginalens omstartlån eller nåt med medsökare :/

tänk på att deras skuldfinansieringslån tar flera månader innan dom hör av sig.har själv sökt det och de kräver säkerhet.de tar ärendena i den ordning de kommer in och jag blev uppringd ca 5 mån efter de mailat och sagt att ärendet är mottaget.
så under tiden du väntar måste du betala räkningarna som vanligt.

ja enda möjligheten är att du söker med medsökande.men kan inte säga garanterat att du blir beviljad eller inte bara att det kan öka möjligheten.

Svea kräver ingen säkerhet upp till 50000
Om det nu är så att man har de ekonomiska möjligheterna att stå för ett lån själv
Jag har själv det lånet och det gick ganska fort att få det beviljat,det är ett par år sen men vill bara delge mina erfarenheter.

Det lånet står jag för själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp