L
Lånetsss
Gäst
Poäng: 0
nån med låg inkomst som fått lån via t.ex advisa? Vilka förutsättningar hade ni? Skulle behöva ett lån på 100k för att betala av krediter. Tjänar 167000 underskott 2000kr
Det finns chans att få med den inkomsten. Lättast att bevilja är Thorn men vet inte om de finns bland Advisas långivare.nån med låg inkomst som fått lån via t.ex advisa? Vilka förutsättningar hade ni? Skulle behöva ett lån på 100k för att betala av krediter. Tjänar 167000 underskott 2000kr
Thorn finns just nu på Lendo, inte Advisa vad jag vetDet finns chans att få med den inkomsten. Lättast att bevilja är Thorn men vet inte om de finns bland Advisas långivare.
Jag sökte via Advisa nu i juli med inkomst 146 t, sökte 100 t.
Fick godkänt av Remember och signerade men de drog tillbaka efter manuell granskning. De ville att jag skulle komplettera m lönespecar, sen sa de att jag tjänat för lite i maj 2019. Om du har jämnt fördelat inkomst på minst 10 t efter skatt per månad så har du stor chans. Min inkomst varierar, så vissa månader kan jag ha 16 000 efter skatt, vissa som i maj under 10 t. Blev jättebesviken så klart men inget att göra det. Sökte sen på Thorn och Ellos och fick 15 + 30 t = 45 t med inkomst 146 t. Hög ränta men som läget är nu så har ja ginte råd att tänka på räntan!
Lycka till