Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med skuldsaldo?

Hej,
Vet att det i princip kanske är omöjligt, men finns det möjligtvis något sätt att få ett lån med skuldsaldo hos någon aktör?
Jag har ett heltidsjobb, löneutmätning men får ut en bra summa varje månad. Bor i bostadsrätt och mina utgifter är inte så höga men denna månad sket sig då jag behövde besöka tandläkaren som slukade min lön och är i stort behov av ett lån på 1500kr fram till barnbidraget om en vecka då jag har ett busskort som behöver fyllas på, plus handla hem mat då jag har semester och har mina 2 barn hemma och knappt mat i kylen eller frysen.
Jag har ingenting att sälja då jag inte har något av värde hemma.

Någon som har tips på ett lån som skulle kunna funka?

Mitt skuldsaldo och löneutmätning är på grund av dåliga val och ett tidigare spelberoende. Har inte spelat på över ett år. Bara så att ingen tror att jag spelar upp mina pengar. Brukar få allt att gå runt men denna månad sket sig rejält på grund av tandläkaren:/

Låter som ett akut besök hos tandläkaren? Du skulle kontaktat kfm innan:

Och tyvärr, ingen beviljar lån när du har skuldsaldo. Och tyvärr är det bra, då man ska undvika att dra på sig mer skulder.

Behöver du hjälp med mat är mitt råd att kontakta kyrkan eller nån hjälporganisation i din stad.

Låter som ett akut besök hos tandläkaren? Du skulle kontaktat kfm innan:

Och tyvärr, ingen beviljar lån när du har skuldsaldo. Och tyvärr är det bra, då man ska undvika att dra på sig mer skulder.

Behöver du hjälp med mat är mitt råd att kontakta kyrkan eller nån hjälporganisation i din stad.
Tack för svar.
Ja det var akutbesök, blev 2 besök totalt.

Jag har kollat både kyrka och hjälporganisation. Har frågat mina närmsta om någon kan hjälpa men ingenting.

Självklart ska man inte dra på sig mer skulder, men just nu har jag inte mycket till val. Att betala tillbaka är inget problem för mig men jobbigt bara att inte kunna få ett lån på grund av skuldsaldo.

Det finns inga möjligheter för dig att få något lån som det är nu.
Har det varit akuta besök kan du möjligen få tillgodoräknas det i avdraget nu i juli, i praktiken genom en återbetalning från KFM, det är dock inget du kommer få förrän typ sista veckan i juli

Det finns inga möjligheter för dig att få något lån som det är nu.
Har det varit akuta besök kan du möjligen få tillgodoräknas det i avdraget nu i juli, i praktiken genom en återbetalning från KFM, det är dock inget du kommer få förrän typ sista veckan i juli
Tack för svar. En vecka till barnbidraget känns som en hel evighet just nu :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp