• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Lån med väldigt dålig uc osv

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 895
Mottagna reaktioner
1 664
Poäng
1 117
Prova hos (Get)Divide. Bra ränta där och många har blivit beviljade. Annars Slantar/Pluskan som nyligen lättat på kraven. Men börja med Divide då dessa är billigare.

Du är 19 år och ha UC på 399. Ska inte vara något forumpolis. Men jag hoppas du kan undvika att dra på dig något mer dyrt och tar dig ur alla lån medan du kan. Avråder meddelandelån, OPR, Vivus, Ferratum och att du kollar på räntan före du tar något lån.

Många här som sitter i en lånefälla idag som började när man var i din ålder på grund av att man haft vidervärdig ränta och många lån.

Ta en titt hära i den tråd jag sammanställt:

https://www.lånforum.se/threads/lån...er-effektivränta-uppdaterad-2019-10-28.12405/
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

Sillen345

Gäst
Poäng: 0
Prova hos (Get)Divide. Bra ränta där och många har blivit beviljade. Annars Slantar/Pluskan som nyligen lättat på kraven. Men börja med Divide då dessa är billigare.

Du är 19 år och ha UC på 399. Ska inte vara något forumpolis. Men jag hoppas du kan undvika att dra på dig något mer dyrt och tar dig ur alla lån medan du kan. Avråder meddelandelån, OPR, Vivus, Ferratum och att du kollar på räntan före du tar något lån.

Många här som sitter i en lånefälla idag som började när man var i din ålder på grund av att man haft vidervärdig ränta och många lån.

Ta en titt hära i den tråd jag sammanställt:

https://www.lånforum.se/threads/lån...er-effektivränta-uppdaterad-2019-10-28.12405/

Tack :) jag har bara 2 lån och de är credway o kredit365 så är inte så extremt fast credway har jag pga hund hos vet.. har precis fått fast anställning på 100% så kommer absolut inte vara ett problem o betala och vill helst inte dra på mig massa skit.. Men är i typ jätte stort behov av att köpa en bil jävel..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp