• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lån och flytta utomlands

Zappat

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Genomgick en skuldsanering dagen efter? Fick han inledande dagen efter? Eller beslut....?

Beslut om skuldsanering. Inledande kan vem som helst få, jag har faktiskt ingen aning om hur banken kunde missa detta. Personen i fråga var en väldigt gammal man.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 406
Mottagna reaktioner
13 479
Poäng
8 917
Om jag hade behövt pengar hade jag gjort så här :

1:mars hade jag tagit alla lånen som creditsafe erbjuder. Där får jag loss 15-20.000 i snitt på Credido,Credway och easycredit. Efter det hade jag kört maxbeloppet på exemplevis Fairlo och GetDivide. Då är jag uppe i nästan 100.000 bara där. Ingenting loggas eller registreras någonstans. Förskottslön tror jag också kör Creditsafe precis som Viaconto med sitt lån på 30.400

Efter detta hade jag gått vidare på Daypay och övriga aktörer. Efter det hade jag gått på monetti.frogtail mm. Helt enkelt - Först tar man alla creditsafe och bisnodebolagen. Vilka det är framgår ju enkelt här : https://www.lånforum.se/forums/smslån.2/

Efter det hade jag via Lendo sökt ett lån på 350.000 - Angivit "Renovering" eller bilköp som anledning. Efter det hade jag dagen efter sökt exakt samma lån på Advisa. Sen hade jag 8 mars sökt igen på Lendo och sen på Advisa.
Sista två lånen hade nog varit genom Bank Nowegian och sådana skitbolag. Men 1.4 miljoner hade jag blivit mycket förvånad om du inte fick. Med SMS-lånen du också tagit lär du landa på 2 millen.
 

Verci

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
1 December 2019
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
6
Poäng
26
Om jag hade behövt pengar hade jag gjort så här :

1:mars hade jag tagit alla lånen som creditsafe erbjuder. Där får jag loss 15-20.000 i snitt på Credido,Credway och easycredit. Efter det hade jag kört maxbeloppet på exemplevis Fairlo och GetDivide. Då är jag uppe i nästan 100.000 bara där. Ingenting loggas eller registreras någonstans. Förskottslön tror jag också kör Creditsafe precis som Viaconto med sitt lån på 30.400

Efter detta hade jag gått vidare på Daypay och övriga aktörer. Efter det hade jag gått på monetti.frogtail mm. Helt enkelt - Först tar man alla creditsafe och bisnodebolagen. Vilka det är framgår ju enkelt här : https://www.lånforum.se/forums/smslån.2/

Efter det hade jag via Lendo sökt ett lån på 350.000 - Angivit "Renovering" eller bilköp som anledning. Efter det hade jag dagen efter sökt exakt samma lån på Advisa. Sen hade jag 8 mars sökt igen på Lendo och sen på Advisa.
Sista två lånen hade nog varit genom Bank Nowegian och sådana skitbolag. Men 1.4 miljoner hade jag blivit mycket förvånad om du inte fick. Med SMS-lånen du också tagit lär du landa på 2 millen.
Går det verkligen att få flera blancolån på rad, ser de inte detta?
 

Masdal

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
18 April 2022
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
4
Poäng
22
vad tjänar man på att vara aktiv, svara på massa frågor å får många poäng?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 636
Mottagna reaktioner
7 050
Poäng
4 807
vad tjänar man på att vara aktiv, svara på massa frågor å får många poäng?
Tjänar? Måste man tjäna något?
Det går alldeles utmärkt att inte vara aktiv alls och inte svara på frågor.
Det är väl upp till var och en.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp