• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån Santander 20 dagar efter beviljat lån hos remember

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag fick ju lån på 90 hos Remember 23 augusti och ett erbjudande då på 40 via Advisa ville ha det oxå o gick direkt via deras sida men de sa nej du måste vänta 30 dagar nu , så
Idag gjorde jag en chansning efter 20 dagar bara o sökte ändå direkt hos Santander innan mitt remember relän registreras hos uc tänkte jag ju eftersom jag visste att de beviljat för 20
Dagar sedan så nu fick jag iallafall 38 istället för 40. Alltså behövde man inte vänta 30
Dagar som de sa . Men jag undrar om
Nån vet ifall det kan komma erbjudande om kreditkort automatiskt med lån hos Santander och Remember ? Det gjorde det nämligen hos marginalen för 5 år sen när jag fick lån hos dom.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Har för mig att remember erbjöd ett kreditkort för två år sen när jag fick lån där. Fick även erbjudande från dom via lendo tidigare i år men eftersom jag valde annat så vet jag inte om jag hade kunnat få ut ett kreditkort på samma uc. Det är väl bara att fråga dom så behöver dom inte ta en ny uc på dig.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Menar du Santander nu ? Ska jag vänta tills lånet är utbetalt om 3 dagar ? Men då kanske lånet från remember är registrerat ?
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Du har nog ett par veckor på dig att använda samma uc till ansökan om kreditkort. Remember fick jag alltså erbjudande om kreditkort. Jag har även ett mindre lån hos Santander men hos dem har jag aldrig fått nåt erbjudande om kreditkort. Men som sagt bara att kolla med dem om du vill söka kreditkort på samma uc
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp