• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Lån som jag bara betalar ränta på..

svensson__

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Har försökt hitta mer information om Ikano, men hittar inte det jag söker. Förstår jag det rätt så sköts inget elektroniskt/digitalt när man beviljas lån? Utan påskrift sker via brev hem? Någon som har erfarenhet av detta nyligen?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 202
Mottagna reaktioner
1 077
Poäng
897
Har försökt hitta mer information om Ikano, men hittar inte det jag söker. Förstår jag det rätt så sköts inget elektroniskt/digitalt när man beviljas lån? Utan påskrift sker via brev hem? Någon som har erfarenhet av detta nyligen?

Jag håller på med Ikanobanken just nu. Det är både och. Jag har lösenkrsv, så den biten är med brev. Sen kompletteringar kan jag mejla in.
 

danneman1

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
29 November 2022
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Sitter på jobb för tillfället men fick samlingslånet utbetalt nyss så blir till att sitta och samla alla skulder ikväll. Tog ett lån på 200 000 men kommer nog ha 5-6000 kvar efter allt är betalt. Min tanke är att jag hade tänkt betala in dom tusenlapparna igen på lånet. Tänker jag rätt? :)
 

danneman1

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
29 November 2022
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Tack för svar! En skön känsla av att ha samlat alla lånen nu och fokusera enbart på att betala en månadskostnad istället för flera olika och bara betala ränta. Trevlig helg!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp