Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån trots skuldsaldo

ja är man ensam kan man söka upp till 50000 med skuldsaldo. men hos skuldfinansiering som det heter,det gäller skilja deras lån åt, över det kräver de säkerhet.jag fick inte lån för jag har ingen säkerhet annars hadde jag fått lån på ca 200000.väntetiden för mig var 6 månader.de tar ärendena i turordning.
Men om man har anm kan man ju pröva söka deras lån som första inlägget handlar om man har ordnad ekonomi i övrigt.

Har pratat med supporten och dom sa att set gick snabbare om skulderna låg runt 30.000:-. Men vad innebär väntetiden egentligen? Har några inkasso-ärenden som jag vill lösa. Har amorteringsplan på dom. Fortsätter man att betala av dom under väntetiden?

nu vet jag inte om du fråga hur lång väntetiden var, men dom kollar ju på ditt ärende när det är din tur jag gjorde så att jag släppte allt hade inget val men det blir ju mer kostnader, har du råd att fortsatta betala till inkasso så är ju det bra för att slippa mer kostnader då du inte vet om du får hjälp eller inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp