Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån utan UC prövning?

Hej
Jag och mannen vill köpa hus, men får inga lån då jag fn har närmare 300000 i lån från mitt "gamla liv". Numera har jag ordnad ekonomi, bra inkomst på över 400 000 kr/år, inga betalningsanmärkningar, fast jobb osv.
Finns det någonstans man kan låna pengar privat så att det inte "syns" i en UC att man är skuldsatt? t.ex nåt sätt att få lån p2p (av en privatperson alltså)?

EDIT Admin: Lån mellan privatpersoner är ingen bra idé. Testa lån utan UC istället: https://www.smslantopplista.se/lan-utan-uc

Du skulle kunna prova att annonsera på typ abc-annons och efterlysa en privat långivare. Har sett att en del annonser där. Vad dock vaksam. Finns många som försöker luras. Betala inga pengar i förskott osv. Hittar du mot förmodan nån långivare kolla upp personen i fråga. Så du inte ger dig i lag med nån tveksam karaktär om du förstår vad jag menar.

Har ni provat bostadslån som BlueStep. Som de säger i reklamen bryr de sig mer om din framtida betalningsförmåga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp