Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån utan uc

Någon som vet någon långivare på småsummor som lånar ut utan tink och instantor? Behöver 10000 i 2 månader då jag väntar ut 2 förfrågningar som.går ut 15e september , eller ska man köra med dom.ändå förfrågningarna eller ? Har 0.8 risk.

Någon som vet någon långivare på småsummor som lånar ut utan tink och instantor? Behöver 10000 i 2 månader då jag väntar ut 2 förfrågningar som.går ut 15e september , eller ska man köra med dom.ändå förfrågningarna eller ? Har 0.8 risk.
Du kan få någonting bra nu skulle jag gissa på med UC. Helt utan tvekan. Lite beroende på årsinkomst.
Men klart att det blir ännu bättre om du väntar ut dina förfrågningar. Men jag förstår inte riktigt? Du vill ta ett lån utan UC på 10000 för att du väntar ut dina förfrågningar så att du sen kan låna ännu mer. Eller menar du att du eventuellt ska vänta ut dina förfrågningar så att du sen kan låna endast 10000 med UC (vilket ju är väldigt onödigt att slösa en UC på).
Testa Smspengar?

Senast ändrad:
Beror ju lite på dina övriga förutsättningar men 0,8 i risk och 2 st såpass gamla förfrågningar är nog inga större problem i sig. Dock så spelar ju inkomst och övriga lån/krediter roll också..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp