Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 500 kr till mat – var kan jag få hjälp?

Kunnig medlem
Poäng: 147
Meddelanden
140
Mottagna reaktioner
35
Poäng
147
Hej!
Jag har haft en olycka som göra att jag inte kommer kunna jobba i ca 6 månader. Jag är i väldigt dålig situation och får min inkomst slutet av oktober och kan återbetala lån då. Men var kan man låna 500 kr? Jag behöver det till mat. Finns det något sätt att låna 500 kr om man har anmärkningar? Det finns ingen som kan låna mig privat heller. :( Har inget av värde som jag kan sälja heller. Har funderat på hur jag ska få tag i några hundralappar, men lyckas inte komma på nått. Jag tar också mediciner och det är inte bra att ta det på tom mage.

Hur kan du inte veta någon i din närhet som kan låna dig på löningsdagen? Låter för konstigt men säkerligen fullt möjligt men ah nä det ser mörkt ut isåfall. Leta Pant..

Här får du ett tips där det är 100% möjligt att tjäna ialf minst 100 kronor per dag. Detta genom att utföra undersökningar, testa appar eller mobilspel.
Det är väl inte superkul, men roligare än att panta burkar.

Uttag kan du göra direkt till ditt Visakort.

Det är inte en reflänk

Senast ändrad:
Hur kan du inte veta någon i din närhet som kan låna dig på löningsdagen? Låter för konstigt men säkerligen fullt möjligt men ah nä det ser mörkt ut isåfall. Leta Pant..
Kan ge dig ett bra exempel. Har man inte kontakt med släkt pga förälder som saboterat relationen och har 2 föräldrar som är elaka med diagnoser så kanske man inte har någon släkt. Och har man pga omständigheterna mått så dåligt och inte skapat vänskapsrelationer som hållit så är det rätt så lätt att inte ha nån.

Eller så kan det även va att föräldrar har det dåligt ekonomiskt? Snåla vänner?
Tycker snarare det är svårt att ha någon man kan få hjälp av enl mig

Här får du ett tips där det är 100% möjligt att tjäna ialf minst 100 kronor per dag. Detta genom att utföra undersökningar, testa appar eller mobilspel.

Det är inte en reflänk
Har du själv testat ?

Det är inte en reflänk

Så jävla befriande med tips som inte är affiliate/reflän. Tummen upp till dig!

Det är inte en reflänk
Jag har testat det innan och det är svårt att ens få ihoo 50 kr på jättelång tid. Gör jag något fel?

Kan ge dig ett bra exempel. Har man inte kontakt med släkt pga förälder som saboterat relationen och har 2 föräldrar som är elaka med diagnoser så kanske man inte har någon släkt. Och har man pga omständigheterna mått så dåligt och inte skapat vänskapsrelationer som hållit så är det rätt så lätt att inte ha nån.

Eller så kan det även va att föräldrar har det dåligt ekonomiskt? Snåla vänner?
Tycker snarare det är svårt att ha någon man kan få hjälp av enl mig
Ja, det är lite så för mig. Föräldrar som är psykiskt sjuka, lång historia.

Jag kör Attapoll och Lifepoints.
Det blir små tacksamma bidrag.
På Lifepoints tjänar jag ca 50 kr var fjärde dag och på Attapoll kommer man rätt så snabbt upp till 25 kr varannan dag, ibland mer. Har man noll kr på sitt konto så är det tacksamt med småsummor då och då.

Senast ändrad:
Trustpilot

Bilagor

• Screenshot_20260926_184506_Chrome.webp
    Screenshot_20260926_184506_Chrome.webp
    129.2 KB · Visningar: 12
Jag skulle aldrig rekommendera Lifepoonts om jag personligen haft dåliga erfarenheter av dem. För mig fungerar det perfekt. När jag har samlat 575 p så löser jag in dessa mot 50.kr på Paypal. Precis som de skriver så tar det ca 4 dagar tills de landar på Paypal, så för mig rullar det påmed 50 kr var fjärde dag när jag regelbundet gör undersökningar. I fredags ticka 50 kr in och just nu har jag 498 p. En undersökning till på 100 p så kan jag lösa in 50 kr till som jag då får på tisdag/onsdag nästa vecka osv osv
Avhängt på att jag tar mig tid att göra undersökningar.

Bilagor

• Screenshot_20260926_191037_PayPal.webp
    Screenshot_20260926_191037_PayPal.webp
    51.2 KB · Visningar: 9
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp