Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Låna från nanokredit igen efter kronofogden?

Hejsan! nån som vet hur det fungerar om man haft lån hos nanokredit men det gick vidare till kronofogden? själva lånet i sig betalade jag av kanske för ca 1-2 veckor sen så jag har ingen skuld hos dom eller så. Om jag inte minns helt fel så har jag lånat tidigare hos dom, ett lägre belopp då, men jag minns inte om jag betalade i tid eller om det gick till inkasso eller liknande.

Mejlade dom och frågade men eftersom det är helg så lär jag inte få svar förräns i nästa vecka, så jag tänkte bara kolla om nån härinne vet nåt!

//V

Hejsan! nån som vet hur det fungerar om man haft lån hos nanokredit men det gick vidare till kronofogden? själva lånet i sig betalade jag av kanske för ca 1-2 veckor sen så jag har ingen skuld hos dom eller så. Om jag inte minns helt fel så har jag lånat tidigare hos dom, ett lägre belopp då, men jag minns inte om jag betalade i tid eller om det gick till inkasso eller liknande.

Mejlade dom och frågade men eftersom det är helg så lär jag inte få svar förräns i nästa vecka, så jag tänkte bara kolla om nån härinne vet nåt!

//V

Eftersom man aldrig får låna om man haft bet.föreläggande hos nano så lär dom ju inte godkänna nåt lån mer

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp