• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Låna fram tills återbäringen kommer

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Jag är verkligen i akut behov av minst 4.000kr men helst upp emot 10.000kr nu idag. Ligger efter med räkningar och hamnar hos KF samt att mobilen stängs av. Det får inte hända.

försöker sälja allt jag kan men det går trögt,

jag får tillbaka 20.000kr på skatten senast 8/4 så skulle behövt låna tills dess.

nu kommer det ännu mer knepiga, jag får inga lån mer, har allt man kan tänka sig och dålig UC/kreditvärdighet osv. Hur gör man? Någon som sitter på lite tips

tack på förhand.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hej234

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
26 Januari 2022
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
45
Poäng
156
Jag är verkligen i akut behov av minst 4.000kr men helst upp emot 10.000kr nu idag. Ligger efter med räkningar och hamnar hos KF samt att mobilen stängs av. Det får inte hända.

försöker sälja allt jag kan men det går trögt,

jag får tillbaka 20.000kr på skatten senast 8/4 så skulle behövt låna tills dess.

nu kommer det ännu mer knepiga, jag får inga lån mer, har allt man kan tänka sig och dålig UC/kreditvärdighet osv. Hur gör man? Någon som sitter på lite tips

tack på förhand.
Har du provat billender? Man kan betala räkningar upp till 1500kr per räkning? Kanske kan rädda någon räkning?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp