• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Långivare som tar emot kompletteringar?

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Tack för era svar. Ah misstänkte det, blir nog skillnad vid nästa deklaration och mindre förfrågningar men är ju ett tag kvar tillsdess :( Därav tråden som chansning. Lendo fick jag inga erbjudanden, sökt två gånger senaste 3 månader.
Skippa mer ansökningar. Kolla över dom du har? Du kanske kan höja nått för betala av nått annat osv om du förstår hur jag Tänker. Eller kanske nått utanför uc. Kika upp lite olika alternativ. Att söka mer gör det ba värre på
Ditt betyg. Jag har varit lika dum jag när jag va desperat.... men lärt mig nu. Så
Du är inte ensam.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ensamdepp

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Skippa mer ansökningar. Kolla över dom du har? Du kanske kan höja nått för betala av nått annat osv om du förstår hur jag Tänker. Eller kanske nått utanför uc. Kika upp lite olika alternativ. Att söka mer gör det ba värre på
Ditt betyg. Jag har varit lika dum jag när jag va desperat.... men lärt mig nu. Så
Du är inte ensam.
Förstår hur du tänker och kollat upp dom jag har, även letat runt men inte lyckats hitta något alternativ tyvärr. Börjar vända så smått till det bättre men är en bit dit, tack.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Förstår hur du tänker och kollat upp dom jag har, även letat runt men inte lyckats hitta något alternativ tyvärr. Börjar vända så smått till det bättre men är en bit dit, tack.
Okej hoppas det löser sig för dig iaf! Du är
Inte ensam om att satt sig i knivig sits. Stay strong
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Vill du samla? Försök göra en ekonomisk plan. Snöbollseffekten. Så fort ett lån är betald har du bättre förutsättningar för att inte skulden ökar. Lägg undan till extra amortering. Du har ju MÅNGA långivare redan. Om haft ett lån hade kostnaden varit betydligt bättre.
Om du vill låna mer, skulle jag starkt avråda från det. Försök kör snöbollseffekten och kom på rätt köl.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp