2 April 2017 #1 T Trött84 Viktig medlem Poäng: 102 Blev medlem 2 April 2017 Meddelanden 52 Mottagna reaktioner 26 Poäng 102 En fråga! Är det någon som fått ut skatteåterbäringen trots löneutmätning ? Om det kan bli missar i systemet?
En fråga! Är det någon som fått ut skatteåterbäringen trots löneutmätning ? Om det kan bli missar i systemet?
2 April 2017 #2 R Ralle Kunnig medlem Poäng: 297 Blev medlem 1 December 2013 Meddelanden 178 Mottagna reaktioner 109 Poäng 297 Trött84 sa: En fråga! Är det någon som fått ut skatteåterbäringen trots löneutmätning ? Om det kan bli missar i systemet? Klicka för att se resterande... Inte en chans att du får tillbaka skatteåterbäringen, tyvärr. Det är bara att försöka vara glad över att skulden hos KFM minskar.
Trött84 sa: En fråga! Är det någon som fått ut skatteåterbäringen trots löneutmätning ? Om det kan bli missar i systemet? Klicka för att se resterande... Inte en chans att du får tillbaka skatteåterbäringen, tyvärr. Det är bara att försöka vara glad över att skulden hos KFM minskar.
2 April 2017 #3 L Lasseman V.I.P & LF entusiast Poäng: 11 977 Moderator Årets mest kunniga En av våra mest hjälpsamma Blev medlem 25 Juli 2014 Meddelanden 31 584 Mottagna reaktioner 16 572 Poäng 11 977 Det spelar ingen roll om man har löneutmätning eller ej, om man har skulder som är restförda och avitiden gått ut så åker skatteåterbäringen till kfm.
Det spelar ingen roll om man har löneutmätning eller ej, om man har skulder som är restförda och avitiden gått ut så åker skatteåterbäringen till kfm.
2 April 2017 #4 T Trött84 Viktig medlem Poäng: 102 Blev medlem 2 April 2017 Meddelanden 52 Mottagna reaktioner 26 Poäng 102 Bara undra då jag hört om folk med skuldsaldo som fått ut hela sin återbäring ändå
2 April 2017 #5 L Lasseman V.I.P & LF entusiast Poäng: 11 977 Moderator Årets mest kunniga En av våra mest hjälpsamma Blev medlem 25 Juli 2014 Meddelanden 31 584 Mottagna reaktioner 16 572 Poäng 11 977 Trött84 sa: Bara undra då jag hört om folk med skuldsaldo som fått ut hela sin återbäring ändå Klicka för att se resterande... Då har skulderna precis kommit in till kfm och avidatumet inte passerat.
Trött84 sa: Bara undra då jag hört om folk med skuldsaldo som fått ut hela sin återbäring ändå Klicka för att se resterande... Då har skulderna precis kommit in till kfm och avidatumet inte passerat.