Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning

Till er som har el haft löneutmätning.
Hur långt innan er utmätning startade fick ni besked ? Tidpunkt på månaden.
Ringde kronofogden upp er innan ni fick ert beslut/uträkning ?

Du får möjlighet att yttra dig först, om du vill att de skall gå på dina uppgifter om boendekostnader och sånt. Svarar du inte på det så gissar de, och sedan så hör de av sig till din arbetsgivare och berättar hur mycket denne skall dra varje månad, samt hur mycket du har rätt att behålla.

Det går inte så snabbt. Säg att det rullar igång två månader efter att du har fått brevet eller nåt.

Du får möjlighet att yttra dig först, om du vill att de skall gå på dina uppgifter om boendekostnader och sånt. Svarar du inte på det så gissar de, och sedan så hör de av sig till din arbetsgivare och berättar hur mycket denne skall dra varje månad, samt hur mycket du har rätt att behålla.

Det går inte så snabbt. Säg att det rullar igång två månader efter att du har fått brevet eller nåt.
Jag har fått brevet och redovisade det via e-tjänsten 15/10 men även 3/9 för att skynda på processen när min första skuld att betala sista inbetalningsdatum var. Har ej hört något ännu och inte heller angående min skusan som det nu har gått 25 v sedan ansökan.

Det måste ramlat mellan stolarna

Det måste ramlat mellan stolarna
Igen.
Märkligt de missade min inkomstredovisning 3/9 då de inte begärt det men även 15/10 när de skickade hem papper.
Har dessutom ringt dom och försökt påskynda.
Nu väntar jag dessutom på svar på skusan då det är 25 v sedan ansökan.

Igen.
Märkligt de missade min inkomstredovisning 3/9 då de inte begärt det men även 15/10 när de skickade hem papper.
Har dessutom ringt dom och försökt påskynda.
Nu väntar jag dessutom på svar på skusan då det är 25 v sedan ansökan.

Ring, prata med ditt team, be dom räkna..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp